מערכת COL | יום ב' אב ה׳תשס״ט 23.07.2009

קורס JLI לבין המצרים: אלפי יהודים "נוגעים" במקדש

הקורס "לגעת במקדש" נמסר בימים אלו בלמעלה ממאה מקומות בארץ, ע"י בתי חב"ד, וכן בקהילות ישראלים בחו"ל – בהשתתפותם של אלפי יהודים. הקורס מאפשר לשלוחי הרבי מליובאוויטש להרחיב את הקהלים המסורתיים שלהם ולפנות לקהלי יעד שלא היו חלק ממעגל המשתתפים בשיעורי התורה עד כה ● הפקת הקורס בארץ נעשתה על ידי "המרכז לעזרי שליחות – שע"י צעירי חב"ד"  לסיפור המלא
קורס JLI לבין המצרים: אלפי יהודים

הקורס "לגעת במקדש" נמסר בימים אלו בלמעלה ממאה מקומות בארץ, ע"י בתי חב"ד, וכן בקהילות ישראלים בחו"ל – בהשתתפותם של אלפי יהודים. הקורס מאפשר לשלוחי הרבי מליובאוויטש להרחיב את הקהלים המסורתיים שלהם ולפנות לקהלי יעד שלא היו חלק ממעגל המשתתפים בשיעורי התורה עד כה.

מדובר בקורס ראשון של "המכון ללימודי יהדות" (JLI) בשפה העברית. עד כה התקיימו קורסים בנושאים שונים ביהדות, בשפה האנגלית בכל רחבי העולם ובעיקר בארה"ב. השנה, החליטה הנהלת JLI  לאפשר לציבור בארץ להגשים את קריאת הרבי מליובאוויטש ללמוד בימי 'בין המצרים' בנושאים הקשורים לבית המקדש, והיא תרגמה את הקורס לשפה העברית.

הפקת הקורס בארץ נעשתה על ידי "המרכז לעזרי שליחות – שע"י צעירי חב"ד". בהודעה מיוחדת שפורסמה מטעם המרכז, דווח כי במהלך הימים האחרונים התקבלו פניות מאנשים פרטיים, מוסדות חינוך, ואף מגופים לא חב"דיים שביקשו לדעת כיצד ניתן להשיג את הקורס או להשתתף בו.

יש לציין כי בהכנת הקורס הושקעה עבודת עריכה מקיפה ויסודית. הקורס מוצג בצורה שטרם נראתה בתחום השיעורים וההשתלמויות המיועדים לציבור הרחב, בשפה העברית. הודות למצגת המקצועית שמלווה את הקורס ושלוש חוברות ההכנה למרצה, הפך הקורס להשתלמות מקצועית של ממש בנושא בית המקדש.

ב"מרכז לעזרי שליחות" ביקשו להודות לרב ל'מרכז לעניני חינוך' – הרב משה קוטלרסקי, לרב אפרים מינץ מנהל JLI, לעורך הקורס - הרב לוי ג'ייקובסון, למתרגם והעורך של המהדורה העברית - הרב משה מרינובסקי, למעצב ר' רמי שרעבי, וכן ליו"ר צעירי אגודת חב"ד - הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב ולסמנכ"ל - הרב יוסף יצחק לבנהרץ, אשר רתמו את המשאבים של צעירי אגודת חב"ד להפעלת הקורס בארץ, בהיקף גדול, מקצועי ומרשים.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.