מערכת COL | יום א' אב ה׳תשס״ט 22.07.2009

הכדורגלנים יוכלו לצום בשקט בזכות השליח

קבוצת הכדורגל "מכבי חיפה" נזקקה לרב הראשי של קזחסטן כדי לשכנע את אקטובה להקדים את מפגש מוקדמות ליגת האלופות מערב תשעה באב, כך מדווח עיתון 'ישראל היום' ● "הפכנו את כל המערכת הארגונית כדי לשנות את ההחלטה" סיפר מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק והוסיף: "לבד לא הייתי עושה זאת ואני רוצה להודות ליהדות קזחסטן בראשות הרב כהן ולמר משקביץ שעזרו המון"  לסיפור המלא
הכדורגלנים יוכלו לצום בשקט בזכות השליח
צילום הידיעה מהעיתון 'ישראל היום'
קבוצת הכדורגל "מכבי חיפה" קיבלה אמש בשורה טובה: משחקה בשבוע הבא נגד הקבוצה מקזחסטאן יוקדם מיום רביעי ערב תשעה באב ליום שלישי זאת לאחר שבתחילה הקזחים סירבו לבקשת ההקדמה.

חיפה לא ויתרה כאשר המנכ"ל איתמר צ'יזיק פעל בקדחתנות על מנת לשנות את ההחלטה. בסופו של דבר שוחח המנכ"ל עם הרב הראשי של קזחסטן הרב ישעיה כהן ועם יו"ר הקונגרס האירו-אסיאתי אלכסנדר משקביץ וביקש מהם לסייע בהקדמת המשחק. עם התערבות השניים הקזחים התקפלו והסכימו להזזת המשחק כאשר הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן בקריית אליעזר. 

"הפכנו את כל המערכת הארגונית כדי לשנות את ההחלטה" סיפר אתמול צ'יזיק והוסיף: "לבד לא הייתי עושה זאת ואני רוצה להודות ליהדות קזחסטן בראשות הרב כהן ולמר משקביץ שעזרו המון. תודה גם לשגרירות קזחסטן ולמנכ"ל ההתאחדות אורי שילה ששלח מכתב דחוף על פי בקשתי. רק השילוב   של כל הגורמים המוזכרים כאן גרם להקדמת המשחק ב24-שעות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.