מערכת COL | יום א' אב ה׳תשס״ט 22.07.2009

ראש-ממשלת צ'כיה: "אני מתפלל בבית כנסת חב"ד"

ראש ממשלת צ'כיה היהודי, יאן פישר, ביקר ברחבת הכותל המערבי והתקבל על ידי רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ ● יאן פישר הנמנה על הקהילה היהודית בפראג וילדיו מקבלים חינוך יהודי התרגש מאד בביקור בכותל המערבי וציין את ידידות ארצו לעם ישראל ולמדינת ישראל. "לא קל להיות ראש ממשלה יהודי במדינה שאינה יהודית. אך אני גאה להיות בן לעם היהודי ומחובר למורשתו וערכיו", אמר פישר שציין כי הוא מתפלל בבית הכנסת חב"ד, והינו חבר בקהילה היהודית של פראג המונה כ – 1,500 יהודים  לתמונות   
ראש-ממשלת צ'כיה:
הרב רבינוביץ וראש ממשלת צ'כיה

ראש ממשלת צ'כיה היהודי, יאן פישר, ביקר ברחבת הכותל המערבי והתקבל על ידי רב הכותל המערבי שמואל רבינוביץ.

יאן פישר הנמנה על הקהילה היהודית בפראג וילדיו מקבלים חינוך יהודי התרגש מאד בביקור בכותל המערבי וציין את ידידות ארצו לעם ישראל ולמדינת ישראל.

ראש ממשלה התרגש מאוד בביקורו ובכה במהלכו, הוא נשא תפילה ארוכה בכותל המערבי ואמר תהילים יחד עם רב הכותל המערבי, לאחר מכן ביקר במנהרות הכותל המערבי ובמרכז שרשרת הדורות, והביע כל העת את גאוותו על היותו חלק משרשרת הדורות של העם היהודי  והיות בניו שומרים על אותה שרשרת.

"לא קל להיות ראש ממשלה יהודי במדינה שאינה יהודית. אך אני גאה להיות בן לעם היהודי ומחובר למורשתו וערכיו", אמר פישר אשר ציין כי הוא מתפלל בבית הכנסת חב"ד, והינו חבר בקהילה היהודית של פראג המונה כ – 1,500 יהודים.

רב הכותל המערבי שמואל רבינוביץ אמר לראש הממשלה, כי עבורו זהו אחד מהביקורים המרגשים ביותר לארח ראש ממשלה יהודי במקום הקדוש ביותר לעם היהודי. המבין את הקשר העמוק של כל יהודי לירושלים ולמקום הקדוש. 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.