מערכת COL | יום א' אב ה׳תשס״ט 22.07.2009

בהונגריה חגגו עם המוסמכים ● גלרייה

בבית חב"ד קרן-אור - מרכז הקהילה הישראלית בהונגריה, נערך טקס מרשים: חלוקת תעודות הסמכה של התלמידים השלוחים. את הטקס הנחה השליח ורב הקהילה הישראלית בהונגריה הרב שמואל רסקין ● לאחר תפילה לשלומם של תושבי ארץ ישראל, הוענקו תעודות ההסמכה לרבנות לתמימים השלוחים: הת' שלמה אלבז, הת' מנחם דרייפוס, הת' אלחנן יקונט והת' דוד לואיס לתמונות   
בהונגריה חגגו עם המוסמכים ● גלרייה
בבית חב"ד קרן-אור - מרכז הקהילה הישראלית בהונגריה, נערך טקס מרשים: חלוקת תעודות הסמכה של התלמידים השלוחים שפעלו במקום. את הטקס הנחה השליח ורב הקהילה הישראלית בהונגריה הרב שמואל רסקין.

לאחר תפילה לשלומם של תושבי ארץ ישראל, העניק רבה של נחלת הר-חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי את תעודות ההסמכה לרבנות לתמימים השלוחים: הת' שלמה אלבז, הת' מנחם דרייפוס, הת' אלחנן יקונט והת' דוד לואיס.

בסיומה של שנת-למודים מוצלחת הגיע הרב ירוסלבסקי, במיוחד מישראל, כדי לבחון את התלמידים הלומדים סמיכה לרבנות בישיבה הגדולה חב"ד בודפשט, על-שם ר' יהודה מרדכי ז"ל נויבארט. הישיבה הוקמה לפני כעשר שנים על-ידי הגאון הרב ברוך אוברלנדר, אב"ד קהילת חב"ד בהונגריה ובסיוע הנגיד ד"ר זאב רב-נוי.

הרב ירוסלבסקי התרשם מאוד מהידע אותו הפגינו הבחורים בחומר הנלמד. את הבחורים ליווה במשך השנה כולה ראש הישיבה, הרב שלום הורביץ.

חתם את האירוע מר יוסף פריאל שתרם את מבנה בית-חב"ד "קרן אור", לזכות בתו קרן-אור. הוא ברך את הרבנים החדשים שיזכו שהרב ירוסלבסקי יסמיך אף את התלמידים שלהם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.