מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשס״ט 21.07.2009

נשות כפר-חב"ד יארחו את נשות קטיף לערב עיון

תחת הכותרת "גם את איתנו בונה את בית המקדש" - מקהילים את כוחות הנפש ובונים את בית המקדש יחד עם נשות הגוש, מזמינות נשות כפר-חב"ד את נשות מגורשי גוש קטיף, המתגוררות כיום ברחבי הארץ, לערב עיון בנושא "בית המקדש" שיערך ביום ראשון ה' אב, יום ההילולא של האר"י הק' ● הערב יערך באולם החדש של מסעדת '770' והוא מאורגן על-ידי אירגון נשי חב"ד בכפר-חב"ד בסיוע בית חב"ד ניצן - גוש קטיף לסיפור המלא
נשות כפר-חב
(ארכיון)

תחת הכותרת "גם את איתנו בונה את בית המקדש" - מקהילים את כוחות הנפש ובונים את בית המקדש יחד עם נשות הגוש, מזמינות נשות כפר-חב"ד את נשות מגורשי גוש קטיף, המתגוררות כיום ברחבי הארץ, לערב עיון בנושא "בית המקדש" שיערך ביום ראשון ה' אב, יום ההילולא של האר"י הק'.

הערב יערך באולם החדש של מסעדת '770' והוא מאורגן על-ידי אירגון נשי חב"ד בכפר-חב"ד בסיוע בית חב"ד ניצן - גוש קטיף. במהלך ערב העיון ישאו דברים: הרב לירז בנסטי - הקבלה על פי תורת חב"ד, הגב' רוחה וייסמן בנושא "בונים את בית המקדש הפרטי בחינוך עם חיוך", והרב עמרם מויאל ממכון קאסנט' בצפת על בניית בית המקדש בבית באמצעות חיים אקטואליים.

עוד בתוכנית על שנת "הקהל": פרקי תהילים ותפילה, לימוד וסיום מסכת כנהוג ב"תשעת הימים". במהלך הערב, יצפו המשתתפות בסרט וידאו על הרבי מליובאוויטש, יצפו בדרמה הפקה מאת הגב' מרים גולדברג, וישתתפו בפעילות יצירה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.