מערכת COL | יום כ"ח תמוז ה׳תשס״ט 20.07.2009

המגורשים מאיימים לגרש

לאחר שנים של לימודים בתת תנאים, בצפיפות איומה, וללא מרחב מוגן, העניק ראש העיר אשקלון מר בני וקנין מבנה תקני לבית ספר ממ"ד חב"ד ● כעת לאחר שהעניקה עיריית אשקלון מבנה בית ספר לחב"ד מאיימים תושבי כפר דרום לשעבר לחסום בגופם את הילדים לסיפור המלא
המגורשים מאיימים לגרש
אתר הקרווילות בישוב ניצן. המגורשים מאיימים לגרש

לאחר שנים של לימודים בתת תנאים, בצפיפות איומה, וללא מרחב מוגן, העניק ראש העיר אשקלון מר בני וקנין מבנה תקני לבית ספר ממ"ד חב"ד.

המבנה החדש הוא בנין מכללת אשקלון לשעבר. ששימש בשנים האחרונות כבתי הספר של קבוצת מגורשי כפר דרום באשקלון. במהלך השנים פרץ סכסוך בקרב המגורשים ורוב הקבוצה עזבה את העיר. כיום נותרה באשקלון קבוצה של שמונה עשרה משפחות המפעילה במבנה המכללה הגדול בית ספר המשרת פחות משישים תלמידים.

לאחר פרסום ההחלטה האשימו חברי הקבוצה הנותרים את עיריית אשקלון כי היא מתנכלת בכוונה תחילה לקבוצה שחוותה בעבר פינוי מביתם וכעת רוצים לפנותם שוב. בנוסף הצהירו, כי הם יחסמו בגופם את תלמידי בית ספר חב"ד ויפנו מהשטח כל ריהוט שבית ספר חב"ד יכניס למבנה.

אגודת חב"ד אשקלון, בראשות הרב ליברמן, שדאגו לסייע למפוני כפר דרום כאשר הגיעו לאשקלון, הודיעה מצידה כי מאחר וחברי הקבוצה עומדים לעבור למגורי הקבע שלהם בעוד חמישה חודשים, הם יסכימו בשמחה לארח אותם עד אז במבנה המכללה, ובנתיים יעבירו לשם רק חלק מכיתות בית ספר חב"ד, הכל על מנת להסדיר את הבעיה בדרכי נועם.

גורמים בעירייה מוסרים כי אין הם מבינים מדוע לא מקבלת הקבוצה שום הצעת פשרה ומביעים את תמיהתם כיצד אנשים שחוו גירוש מאיימים לגרש ילדים מכיתות הלימוד שהוענקו להם על פי חוק וצדק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.