מערכת COL | יום כ"ז תמוז ה׳תשס״ט 19.07.2009

גם לאימהות מגיעה קייטנה

חשבתם שרק לילדים מגיעה קייטנה? בארגון נשי ובנות חב"ד יודעים שלא. כבר 25 שנה שבארגון נשי ובנות חב"ד יודעים שגם אימהות צריכות קייטנה. היום, יום ראשון כ"ז בתמוז תיפתח ב'כינר קלאסיק' הקייטנה המסורתית בריכוזה של השליחה בעפולה הגב' חדוה סגל – 'קייטנופש' לסיפור המלא
גם לאימהות מגיעה קייטנה
קייטנופש (ארכיון)
חשבתם שרק לילדים מגיעה קייטנה? בארגון נשי ובנות חב"ד יודעים שלא. כבר 25 שנה שבארגון נשי ובנות חב"ד יודעים שגם אימהות צריכות קייטנה. היום, יום ראשון כ"ז בתמוז תיפתח ב'כינר קלאסיק' הקייטנה המסורתית בריכוזה של השליחה בעפולה הגב' חדוה סגל – 'קייטנופש'.

הקייטנה השנה פותחת את חצי היובל השני לקייטנות, אשר זכו לעידודו הישיר של הרבי, החל משנת תשמ"ג, בה התקיימה בעפולה הקייטנה הראשונה. כ-100 נשים יהנו מארבעה ימים של מרגוע לגוף ולנפש, יחליפו אווירה, יהנו מחברה חסידית ותוכנית עשירה ויחזרו הבייתה עם המון כוח אי"ה! השנה בנויה הקייטנה באופן של נושא ליום.

יום האישה, יום הבריאות, יום המשפחה והחינוך ויום של לימוד. בכל יום בקייטנה לימוד חסידות לפני התפילה, תפילה עם הרבי, ארוחות טובות ומזינות, שחייה בבריכה ובים, התעמלות והרפיה, סדנאות יצירה, התוועדויות, סדנאות בנושאים מגוונים כגון: חשיבה חיובית, גרפולוגיה, ציורי ילדים וצבעים, חינוך, חיים עם הילד המיוחד ועוד, תוכנית הומור עם מיכל לויטין, ואפילו קאוצ'ינג. הסיום יהיה ביום רביעי בתפילה על ציון האריז"ל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.