מערכת COL | יום כ"ד תמוז ה׳תשס״ט 16.07.2009

בית חב"ד קרית שמונה מציג: חויה יהודית בצפון

בית חב"ד קרית שמונה בהנהלת הרב יגאל ציפורי פתח בימים אלו מרכז חוויה יהודית במסגרתו מבקש בית חב"ד לנצל את כמויות הענק של מטיילים מהארץ ומחו"ל שמוצאים עניין רב באיזור הצפון ובדרך ממילא עוברים את קרית שמונה ● האורחים נהנים מהרצאה יהודית, צפייה בסרט וידאו בסיפורי התנ"ך על איזור הטיול, ועוד ● "התגובות והפידבקים הנלהבים מוכיחים יותר מכל על חשיבותו והשפעתו העצומה של הפרוייקט", אומר ל-COL הרב יגאל ציפורי לסיפור המלא
בית חב
ישנם דברים שכשהם קורים, אתה שואל איך זה שעד היום זה לא היה. כך גם מרכז "החוויה היהודית" החדש שנפתח ע"י בית חב"ד קרית שמונה בראשות הרב יגאל ציפורי. בית חב"ד ראה לנכון לנצל את כמויות הענק של מטיילים מהארץ ומחו"ל שמוצאים עניין רב באיזור הצפון ובדרך ממילא עוברים את קרית שמונה.

"חיפשנו את הדרך" אומר הרב יגאל צפורי, "כיצד לעכב אותם אצלינו ולהעניק נופך של אידשקייט וחסידשקייט. זה כבר כמה שבועות שאנו מרכזים את הטיול והאטרקציות שמציע איזורנו המרהיב, אנו עומדים בקשר מצויין עם בעלי האתרים שמעניקים לקבוצות שלנו מחיר ממש טוב, כך שרק עבור החיסכון הכספי, כדאי להרים טלפון אלינו.

אבל הדבר הגדול שהוא החוויה היהודית זה הקבלת פנים החב"דית שמתקבלים בה כל אורחינו מכל המינים והסוגים. ואחרי שהאורח עשה את דרכו עד לצפון הרחוק זה כבר נקודת פתיחה מעולה. אחרי שנרגע מהדרך, מתרווח האורח על כסא באולם מקסים של חוויה יהודית, כיבוד קל יעשה את דרכו אליו ע"י הצוות המסור שלנו, ואנו פותחים בהרצאה קטנה על האיזור שבו הולכים לטייל, בהרצאה פשוט מבינים בעיניים יהודיות/תורניות יותר את האיזור, ולהשלמת העניין צופים האורחים על מסך ענק בסרט וידאו מיוחד שהופק על ידינו שבו לומדים על הסיפורים שמופיעים בתנ"ך על איזור הטיול.

התגובות והפידבקים הנלהבים מוכיחים יותר מכל על חשיבותו והשפעתו העצומה של הפרוייקט. הוסיפו לכך את האפשרות לקבל מחוויה יהודית, ארוחות מהדרין ליובאוויטש בכל נקודה ושעה שתבחרו, אם בחמגשית ואם תרצו על האש, הצוות יגיע אליכם וייתן שרות נפלא ברמה גבוהה.

לאור ההצלחה המדהימה הוחלט לפתוח את האפשרות למגזר החבד"י. לשם כך הגיע למקום הרב לוי ציטלין שיחבר בין קבוצות אנ"ש והמרכז החדש.

אז הנה בשורה טובה למבקשי חויה: גם משפחות שרוצים לצאת לטייל כדאי מכל הסיבות, קודם להרים טלפון למרכז.

בשבוע שעבר יום א' יג' תמוז התקיימה ההשקה של החברה. בטקס רב רושם באו להרים כוסית ולאחל ברכות, אישים מכל גווני הקשת. החל מרבנים שלוחים כמו הרב יעקב רייצס מיסוד המעלה והרב אהרן אליעזר צייטלין מצפת שקישרו את הרעיון הנפלא לסיומה של שנת הקהל ונפתח פה פתח להקהל בקנה מדה ענק.

גם ראש העיר ואישים חשובים נוספים לקחו חלק בערב שבחלקו השני המשיך בהתוועדות יב' יג' תמוז עבור האורחים וכל תושבי קרית שמונה שרואים ברכה בכך שאנשי חב"ד מוצאים עוד דרך לעכב בעיר אורחים מכל העולם...

לפרטים: ‎077-4044346‏/7/8
הרב לוי צייטלין ‎054-3009217‏ הרב צפורי ‎054-7704576‏
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.