מערכת COL | יום כ"ג תמוז ה׳תשס״ט 15.07.2009

ועידת המחנכים של צעירי-חב"ד: גם עבור הרמי"ם בישיבות

במרכז וועידת המחנכים השנתית תיערך "וועידת הרמי"ם" עבור צוות הרמי"ם, המשגיחים, והמשפיעים בישיבות חב"ד בישראל זאת לאחר דרישה של הרמי"ם שביקשו אף הם ליטול חלק בדיוני הוועידה ולהחכים ממנה ● הוועידה, הנערכת זו השנה ה-21 על ידי צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב תיערך בימים י"ב-י"ג מנחם אב במלון רמדה בירושלים, עם תוכנית יחודית עבור צוותי החינוך בישיבות, ובהשתתפות הסגל החינוכי של מוסדות החינוך החב"דיים לסיפור המלא
ועידת המחנכים של צעירי-חב
(ארכיון)

במרכז וועידת המחנכים השנתית המאורגנת ע"י המרכז חינוכי חסידותי של צעירי חב"ד תיערך "וועידת הרמי"ם" עבור צוות הרמי"ם, המשגיחים, והמשפיעים בישיבות חב"ד בישראל.

הוועידה, הנערכת זו השנה ה-21 על ידי צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב תיערך בימים י"ב-י"ג מנחם אב במלון רמדה בירושלים, עם תוכנית יחודית עבור צוותי החינוך בישיבות, ובהשתתפות הסגל החינוכי של מוסדות החינוך החב"דיים.

הוועידה תכלול השנה סדרת הרצאות במגוון שיטות הוראה ודרכי חינוך תוך שימת דגש על התמודדות עם תופעת הנשירה בכל הגילאים בסימן "ואתם תלוקטו לאחד לאחד בני ישראל". מושב מיוחד יוקדש לשני נושאים המעסיקים היום את מרבית המחנכים: התמודדות עם בעיות התנהגות, אלימות ותוקפנות, וטיפול נכון בדברים שבצניעות הלכה למעשה. מרצים מומחים עם מקצועיות בנושאים יציגו דרכים ושיטות יעילות בתחום זה.

מנהל המרכז חינוכי חסידותי של צעירי-חב"ד הרב נפתלי רוט אומר כי הצורך לקיים סדנאות ודיונים נפרדים לרמי"ם בישיבה בא לאחר דרישה של הרמי"ם שביקשו אף הם ליטול חלק בדיוני הוועידה ולהחכים ממנה.

במהלך ימי הועידה ובמסגרתה ייערך ערב חגיגי שיהווה הצדעה לשלוחי הרבי בחינוך בהשתתפות מחנכים ומנהלים לצד רמי"ם, משפיעים וראשי ישיבות.

לפרטים והרשמה: משרדי המרכז חינוכי חסידותי רח' אלקנה 7 ירושלים טלפון 054-5500769, פקס: 0737017136, או במייל [email protected]

 להורדת טופס רישום: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.