מערכת COL | יום כ"ב תמוז ה׳תשס״ט 14.07.2009

השלוחים יוועדו לשיחה עם עורך קורס "לגעת במקדש"

כפי שפורסם ב-COL, השנה תתרחב הפעילות בימי בין המצרים לקהלים חדשים בזכות קורס אינטראקטיבי חדש בשם "לגעת במקדש" המורכב משלושה מפגשי לימוד ● בימים האחרונים התקבלו במרכז לעזרי שליחות של צעירי-חב"ד פניות משלוחים רבים המבקשים לשאול ולהתייעץ בנושאים הקשורים לקורס ● בעקבות כך הוחלט  לערוך שיחת ועידה טלפונית עם עורך הקורס הרב לוי ג'ייקובסון שיעביר סקירה קצרה על הקורס, ויתייחס לתכני הקורס.ועל הדרכים המוצלחות להעביר אותו לסיפור המלא
השלוחים יוועדו לשיחה עם עורך קורס
כפי שפורסם ב-COL, השנה תתרחב הפעילות בימי בין המצרים לקהלים חדשים בזכות קורס אינטראקטיבי חדש בשם "לגעת במקדש" המורכב משלושה מפגשי לימוד בליווי מצגת אינטראקטיבי, חוברת לימוד מיוחדת ללומדים וחוברת הדרכה למרצים עשרות שלוחים מכל רחבי הארץ מוסרים בימים אלו את קורס "לגעת במקדש".

בימים האחרונים התקבלו במרכז לעזרי שליחות של צעירי-חב"ד פניות משלוחים רבים המבקשים לשאול ולהתייעץ בנושאים הקשורים לתוכן הקורס ועל הדרכים המוצלחות להעביר אותו.

בעקבות כך עלתה הההצעה לערוך שיחת ועידה טלפונית עם עורך הקורס, א' מהשלוחים לטורונטו, הרב לוי ג'ייקובסון שיעביר סקירה קצרה על הקורס, הדרכה חשובה כיצד להעביר אותו, ובעיקר יתייחס לתכני הקורס.

מלבד עריכתו את הקורס, לרב ג'ייקובסון נסיון רב במסירתו. בשנה שעברה בתקופת שלושת השבועות, הוא מסר את השיעור מידי ערב בפני קהל של מאות יהודים, והוא יחלוק איתנו את הנסיון שלו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.