מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשס״ט 13.07.2009

תלמידי בית-הספר ניסו לשחזר חקירת הריי"צ ● גלריה

מסיבת הסיום של תלמוד-תורה חב"ד בפתח-תקווה, שולבה בהפקה מרגשת של התלמידים שניסו לשחזר את חקירת אדמו"ר הריי"צ ● בתחילת האירוע, צפו התלמידים וההורים בסרט הוידאו המרגש "מסע אל תולדות חב"ד" לסיפור המלא
תלמידי בית-הספר ניסו לשחזר חקירת הריי
כ-150 ילדי תלמוד-תורה חב"ד בפתח-תקווה התכנסו בי"ב תמוז לשעתיים מהנות ומחזקות לכבוד חג-הגאולה.

כבר בתחילת הכנס הורגש שהפעם האווירה שונה מהכינוסים הרגילים וכי לתלמידים צפויים הפתעות לא קטנות.

הכנס החל באמירת 12 הפסוקים ע"י כל תלמידי הת"ת שקולם נשמע למרחוק. לאחר-מכן הוקרן ע"ג מסך ענק קטע מסדרת "מסע לתולדות חב"ד", הקשור לימים אלו.

התלמידים שרובם צפו בפעם הראשונה בתמונות אמיתיות של בית הכלא חשו צמרמורת עת הוקרן ע"ג המסך המדרגות – אותם מדרגות שמהם נפל הרבי הריי"ץ כשהניח תפילין ונפצע.

גולת האירוע היא סרט שהופק ע"י הת"ת בעזרתו של המנהל הרב יוסף חדד ובסיועו של הרב חיים ליפשיץ בו לקחו חלק הרב ישי ברקו מחנך כתה ו', ומספר תלמידים מכתה ז' ויחד ביימו הצגה אוטנטית המשחזרת את אחד מחקירותיו של הריי"ץ בכלא.

2 סרטים אילו באו בהמשך ללימוד מסיבי שנערך בת"ת בשבוע שלפני י"ג תמוז בו למדו התלמידים את כל סיפור המאסר והגאולה מתוך כתבי היד של הרייץ – ותמונות אילו המחישו לכולם את סיפור זה בצורה הטובה ביותר.

לאחר-מכן עלו לבמה 2 נציגים מכל כיתה לחידון בנושא סיפור המאסר והגאולה.

החידון נערך בצורת "חבילה מסתובבת", כאשר כל אחר חייב לענות על שאלה בפתאומיות. כל התלמידים היו שותפים למהלך החידון בגלל צורתו המעניינת.

בסיום האירוע ניכר היה על התלמידים שלצד ההנאה הרבה בה הם היו שרויים – נוסף עוד נדבך למטען החסידי שליווה אותם במשך שנה"ל החולפת וכי הכח שהרבי הרייץ נתן להם – ימשיך וילווה אותם גם בחופשה וגם בשנים הבאות.

האירוע כולו נווט ותוכנן ע"י מחנך כתה ד' הרב משה אליאס ובעזרתם של הרב חזי אוהד והרב ישי ברקו וכמובן בסיוע הרב שניתן ע"י המנהל החינוכי המסור הרב יצחק אבוקסיס וכל זה תחת ניהולו של הרב מאיר בוסטומסקי והרב יוסף חדד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.