מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשס״ט 13.07.2009

פרו: מטיילים ביקשו לסייע בחיפושים בבית חב"ד בקוסקו

צוות חילוץ מקומי בפרו איתר את גופתה של גלית ששון בת 23 מנס ציונה, שנפלה אמש (יום א') אל מותה במהלך טיול סמוך לעיר האינקה העתיקה קוסקו בפרו ● שליח חב"ד בקוסקו, הרב עופר קריפור, סיפר כי בבית חב"ד נאספו צעירים שהתכוונו לסייע בחיפושים, "החבר'ה הישראלים גילו היענות יוצאת דופן, כולם רצו לצאת לעזור, היו פה 100 ישראלים שהגיעו ושאלו מה אפשר לעשות"  לסיפור המלא
פרו: מטיילים ביקשו לסייע בחיפושים בבית חב
העיר האינקה העתיקה קוסקו

צוות חילוץ מקומי בפרו איתר את גופתה של גלית ששון בת 23 מנס ציונה, שנפלה אמש (יום א') אל מותה במהלך טיול סמוך לעיר האינקה העתיקה קוסקו בפרו. כך נמסר הבוקר ממשרד החוץ. ככל הנראה, היא נפלה מגובה עשרות מטרים. ששון היתה לקראת סוף הטיול שלה ובעוד כשבועיים היתה אמורה לשוב לארץ.

ממשרד החוץ נמסר כי סגן השגריר בלימה, גלי דגן, יצא למקום האירוע. אנשי משרד החוץ עמדו בקשר עם משפחתה של ששון, והודיעו להם על מציאת הגופה. שליח חב"ד בקוסקו, עופר קריפור, סיפר ל-ynet: "בשש בערב בערך הם חזרו מהמאצ'ו פיצ'ו. בדרך חזרה משם היה פנצ'ר ברכב, והיא ירדה להפסקת שירותים. כדי להיות צנועה, היא הלכה מאחורי שיח או סלע ואז קראה לחברת ילדות שלה שהיא נופלת לתהום. 

"בהתחלה המשטרה ירדה למטה בדרך עוקפת, ואמרה שהיא ככל הנראה מתה ושהם לא יכולים לחלץ אותה, אחר כך הגיעה משלחת עם ציוד יותר מתקדם וקיבלתי ידיעה שחילצו אותה".

בבית חב"ד נאספו צעירים שהתכוונו לסייע בחיפושים, "החבר'ה הישראלים גילו היענות יוצאת דופן, כולם רצו לצאת לעזור, היו פה 100 ישראלים שהגיעו ושאלו מה אפשר לעשות, גם ישראלים מקומיים שיש להם עסקים וארגנו מכוניות עם ציוד כדי לצאת לשם, ואז קיבלנו את הידיעה שכבר חילצו אותה".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.