מערכת COL | יום כ' תמוז ה׳תשס״ט 12.07.2009

בית שמש: יוזמה לקריאת רחוב על שם הרבי

"כיו"ר ועדת שמות בעירנו המעטירה, הננו לפנות אליך ולשאר חברי ועדת שמות. בבקשה להנציח את שמו הקדוש של כ"ק מורנו ורבנו עטרת ראשנו רבן של כל בני הגולה, אוהבן של ישראל מרן אדמו"ר מליובאוויטש זיע"א לציון 15 שנה להסתלקותו ביום ג' בתמוז התשס"ט", כך פנו השבוע לראש העיר הרב משה אבוטבול המכהן גם כיו"ר ועדת השמות של העירייה  לסיפור המלא
בית שמש: יוזמה לקריאת רחוב על שם הרבי
"כיו"ר ועדת שמות בעירנו המעטירה, הננו לפנות אליך ולשאר חברי ועדת שמות. בבקשה להנציח את שמו הקדוש של כ"ק מורנו ורבנו עטרת ראשנו רבן של כל בני הגולה, אוהבן של ישראל מרן אדמו"ר מליובאוויטש זיע"א לציון 15 שנה להסתלקותו ביום ג' בתמוז התשס"ט", כך פנו השבוע לראש העיר הרב משה אבוטבול המכהן גם כיו"ר ועדת השמות של העירייה.

במכתב נכתב: "הרבי זיע"א פעל גדולות ונצורות למען עמנו, ואין לך פינה בעולם שיש בה יהודים שידו הקדושה לא הגיעה לשם לקירוב אחינו בני ישראל לאביהם שבשמים". "לצד היותו ענק בתורה וגאון אדיר שחיבר יבול של מאות ספרים וחיבורים בכל  קצועות התורה עסק ללא לאות ובכל המרץ להפצת התורה והיהדות בנועם שיטת החסידות ובאהבת ישראל הכבירה והנדירה שלו, אלפי שלוחיו הפזורים בכל מרחבי תבל נשלחו במסירות נפש ובהקרבה עצמית אדירה למילוי המשימה אותה הטיל עליהם המשלח, ומבצעים זאת בהצלחה רבה ובאהבה לכל יהודי באשר הוא".

את מכתבם מסיימים כי "קריאת שם רחוב מכובד זהו צעד סמלי המבטא הוקרה והערכה לפועלו הרב בבחינת "כזה ראה וקדש" להיותו סמל ודוגמה לכלל ישראל".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.