מערכת COL | יום י"ז תמוז ה׳תשס״ט 09.07.2009

הפנסיונר שהקדיש 30 שנה לבניית בית המקדש ● מיוחד

אלק גארארד, פנסיונר בן 78, הקדיש 33 אלף שעות על פני 30 שנה בכדי לבנות דגם של בית מקדש והעיר העתיקה של הורדוס, בגודל של 18 מ"ר, וביחס של 1:100. הוא צבע כל לבנה ואבן, ואף פיסל 4,000 דמויות אנושיות וקטנטנות לאכלס את החצרות ● "תמיד אהבתי לבנות מודלים, ולאחר שבניתי כמה מודלים כאלו, התחלתי לחשוב על פרויקט גדול שילווה אותי עד סוף חיי" ● מיוחד לי"ז תמוז  לסיפור המלא מה דעתכם? אתם מוזמנים להגיב באמצעות מערכת התגובות >>>
הפנסיונר שהקדיש 30 שנה לבניית בית המקדש ● מיוחד
אלק גארארד, פנסיונר בן 78, הקדיש 33 אלף שעות על פני 30 שנה בכדי לבנות דגם של בית מקדש והעיר העתיקה של הורדוס, בגודל של 18 מ"ר, וביחס של 1:100. הוא צבע כל לבנה ואבן, ואף פיסל 4,000 דמויות אנושיות וקטנטנות לאכלס את החצרות.

מומחים היסטוריים אומרים כי הדגם של גארארד הוא מהטובים בעולם והכי דומה לבית המקדש שהיה בירושלים, אבל מר גארארד שהתחיל את הפרוייקט שנות הארבעים לחייו אומר כי היצירה לא תיגמר בחייו, לאחר שהוא תמיד מוצא דברים נוספים להוסיף בה.

"תמיד אהבתי לבנות מודלים, ולאחר שבניתי כמה מודלים כאלו, התחלתי לחשוב על פרויקט גדול שילווה אותי עד סוף חיי", הוא אומר ומסביר כי יש לו עניין מיוחג במודלים של מבני דת, ולכן חשבתי לשלב את הקמת מודל בית המקדש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.