מערכת COL | יום י"ז תמוז ה׳תשס״ט 09.07.2009

צור הדסה: צו סגירה לקייטנת ילדים של בית חב"ד

פעילים רפורמיים מהתנועה ליהדות מתקדמת השולטת בועד הישוב צור הדסה הסמוך לביתר עילית מנהלים בימים אלו מלחמת חורמה נגד קייטנת שורשים של בית חב"ד בישוב. בהנהלת הרב יוסף קירש ● נציגי ההורים ומארגני הקייטנה לבית המשפט לעניינים מנהלים בירושלים ● הערב בשעה 8:30 צפויה להיערך אסיפת ועד הישוב שבה ידרשו כל הורי הילדים לשים קץ לגליוי האנטישמיות נגד ילדים בישוב  לסיפור המלא
צור הדסה: צו סגירה לקייטנת ילדים של בית חב
(ארכיון)

שרון גושן

פעילים רפורמיים מהתנועה ליהדות מתקדמת השולטת בועד הישוב צור הדסה הסמוך לביתר עילית מנהלים בימים אלו מלחמת חורמה נגד קייטנת שורשים של בית חב"ד בישוב. הקייטנה שמרבית ילדיה הם מבתים שאינם שומרים תומ"צ מופעלת על ידי מנהל בית חב"ד בישוב הרב יוסף קירש.

לאור זאת, עתרו נציגי ההורים ומארגני הקייטנה לבית המשפט לעניינים מנהלים בירושלים ולאחר דיון הגיעו הצדדים להסכמה שקיבלה תוקף של פסק דין שבה נאמר כי קייטנת שורשים תוכל לפעול 10 ימים בחודש במבנה בית הספר בישוב ובשאר הימים במבנה אחר.

אך בכך לא תמו הצרות. וכנגד הקייטנה הוצא צו סגירה מטעם המועצה האיזורית מטה יהודה בטענה שהיא לא קיבלה רשיון עסק. בכוונת ההורים לשוב מחר שוב לביתהמשפט על מנת לדרושנקיטת צעדים מנהליים נגד המועצה וועד הישוב.

כתב COL מציין כי הערב בשעה 8:30 צפויה להיערך אסיפת ועד הישוב שבה ידרשו כל הורי הילדים לשים קץ לגליוי האנטישמיות נגד ילדים בישוב.

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש הודיע כי בכוונתו לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותו בכדי למנוע את האפליה ולהעמיד את האחראים על חומרת המעשה.   

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.