מערכת COL | יום י"ז תמוז ה׳תשס״ט 09.07.2009

הרב שפירא מסר שיעור בפני התלמידים במוריסטאון

למחלקת המתיבתא בישיבת קיץ במאריסטאון היה הפתעה נעימה כשהרב יהודה לייב שפירא ראש ישיבה הגדולה של חב"ד במיאמי הגיע ומסר שיעור עמוק למעלה משעה בסוגיא שלומדין במסכת מכות ● הרב שפירא הביע את התפעלותו מרמת הלימודים ומהתלמידים שהשתתפו בשיעור ושאלו שאלות לסיפור המלא
הרב שפירא מסר שיעור בפני התלמידים במוריסטאון
למחלקת המתיבתא בישיבת קיץ במאריסטאון היה הפתעה נעימה כשהרב יהודה לייב שפירא ראש ישיבה הגדולה של חב"ד במיאמי הגיע ומסר שיעור עמוק למעלה משעה בסוגיא שלומדין במסכת מכות, ובשיטות הרמב"ם והראב"ד בדין "כאשר זמם ולא כאשר עשה", ובדין "דמי ניזק או דמי מזיק".

הרב שפירא הביע את התפעלותו מרמת הלימודים ומהתלמידים שהשתתפו בשיעור ושאלו שאלות.

כשהגיע הרב שפירא לישיבה הוא התרגש לראות את מספר הגבוה של התלמידים הנמצאים ב"קעמפ" של הישיבה: קרוב לכאלף תלמידים, וילדים, במוסדות שפועלים במשך כל חדשי הקיץ: ישיבת תומכי תמימים, ישיכת תפארת בחורים, בית מדרש מנחם להוראה, מתיבתא קיץ, ישיבת קיץ, ומחנה גן ישראל, תחת קורת גג אחת - דבר נדיר בעולם ובפרט כאן באמריקא, ותחת חסותו של המנהל הרב משה הערסון.

המתיבתא שמנוהלת על ידי הרב שלום שפאלטר פועלת זו כבר השנה השישית, בה יושבים בחורים בגיל צעיר ולומדים במשך כל היום ושומעים שיעורים מאת הרב לייב פערלאוו והרב חיים שפירא בנגלה, ומהרב אפרים פיקרסקי והרב יצחק טענענבוים  בחסידות.

בנוסף לזה לומדים ושומעים שיעורים מאת הראש ישיבה הרב שלום שפאלטר בספר "שאגת ארי'". במשך הקיץ לומדים רוב התלמידים את כל המסכת, וחלק ניכר מהם נבחנים ע"י המגידי שיעורים על כל המסכת בעל פה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.