מערכת COL | יום ט"ז תמוז ה׳תשס״ט 08.07.2009

בר מצווה היסטורית לבן השליח באלמא אטא ● גלרייה

כ-400 איש מחברי הקהילה היהודית באלמא אטא חגגו אמש (שלישי) חגיגת בר מצווה לאברהמי הכהן בנו של רבה של אלמא אטא הרב אלחנן הכהן ● היתה זו שמחת הבר מצווה הראשונה של שליח צעיר על אדמת קזחסטאן, ולקראת החגיגה הגדולה נרכשו כלים חדשים לסעודת המצווה המפוארת והמרשימה ● חתן בר המצוה חזר על מאמר חסידות בטוב טעם, והסבים הנרגשים: רב קהילת חב"ד בביתר עילית הרב אשר לעמיל הכהן ור' חיים יהודה מכפר-חב"ד נשאו דברים שתורגמו לרוסית  לגלריית תמונות 
בר מצווה היסטורית לבן השליח באלמא אטא ● גלרייה
(צילום: COL)
כ-400 איש מחברי הקהילה היהודית באלמא אטא חגגו אמש (שלישי) חגיגת בר מצווה לשליח הצעיר אברהמי הכהן בנו של רבה של אלמא אטא הרב אלחנן הכהן.

את חגיגת הבר מצווה הנעימה מקהלת ילדי חיידר "אהלי מנחם" בהנהלת הרב מנחם מענדל הכהן שיצאה למסע חיזוק ושליחות בקהילות יהודיות בקזחסטאן ושבים הבוקר ארצה עם תום המסע.

היתה זו שמחת הבר מצווה הראשונה של שליח צעיר על אדמת קזחסטאן, ולקראת החגיגה הגדולה נרכשו כלים חדשים לסעודת המצווה המפוארת והמרשימה. את האירוע כיבד בנוכחותו סגן ראש העיר אלמא אטא שהתרשם מאוד, שיבח את פעילות השלוחים, ועוזרו אף ביקש לקבל תמונות מהחגיגה על מנת שיוכל לפרסמם באתר האינטרנט של העירייה.

השליח הצעיר חזר על מאמר חסידות בטוב טעם, והסבים הנרגשים: רב קהילת חב"ד בביתר עילית הרב אשר לעמיל הכהן ור' חיים יהודה מכפר-חב"ד נשאו דברים שתורגמו לרוסית.

עוד נשאו דברים: רבה של קזחסטאן הרב ישעיה אלעזר הכהן, מנהל המרכז חינוכי חסידותי של צעירי-חב"ד הרב נפתלי רוט שליווה את קבוצת הילדים, ששיבח את אחדות הקהילה. באירוע השתתפו גם כל שלוחי חב"ד בקזחסטאן.

חתן הבר מצווה קיבל שתי עגלות מלאות בספרי קודש שהוכנסו אל האולם בידי ילדי המקהלה כשהמלצרים נושאים בידיהם לפידים, והתזמורת מנעימה בשירה ובזימרה. בתום האירוע, הוענקו תעודות לילדי המקהלה על המסע המיוחד לחיזוק יהודי קזחסטאן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.