מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשס״ט 07.07.2009

בפטרבורג סיימו שנה במסיבה בלתי נשכחת

מסיבה מרגשת חתמה את שנת הלימודים ב"חדר מנחם" בפטרבורג. היא שולבה במסיבת הסידור המסורתית, ונערכה באולם הזאל של ישיבת תו"ת בפטרבורג שם נאספו עשרות הורים ותלמידים, יחד עם ראשי הקהילה היהודית בראשות רב העיר והשליח הראשי הרב מנחם מענדל פבזנר לתמונות  
בפטרבורג סיימו שנה במסיבה בלתי נשכחת
מסיבה מרגשת חתמה את שנת הלימודים ב"חדר מנחם" בפטרבורג. היא שולבה במסיבת הסידור המסורתית, ונערכה באולם הזאל של ישיבת תו"ת בפטרבורג שם נאספו עשרות הורים ותלמידים, יחד עם ראשי הקהילה היהודית בראשות רב העיר והשליח הראשי הרב מנחם מענדל פבזנר.

תלמידי ה'חדר', בראשותם של הרב אלעזר גולדברג והרב שמואל מנדלסון הציגו בפני המשתתפים תוכנית מרגשת. תלמידי הכיתה הנמוכה חגגו את מסיבת החומש בהדרכת הרב שמואל מנדלסון.

הרב גולדברג שהנחה את הטקס פתח בדברי ברכה תודות להורים, לתלמידים ולצוות המורים. לאחר מכן הוזמן הרב פבזנר לשאת דברים ולהעניק לתלמידים שהצטיינו השנה במבצע "תורה ודרך ארץ" את הפרסים.

הרב פבזנר הודה למנהלי ה'חדר', הרב אלעזר גולברג ולרב שמואל מנדלסון על ההשקעה הרבה שלהם בהתפתחות התלמידים ובגידול המוסד. תלמידי החדר שרו בפני המשתתפים והציגו בעברית סיפור על רבי אלימלך מליז'נסק.

לקראת סיום המסיבה המפוארת, הרב גולדברג ברך את התלמידים ואיחל להם לנצל את ימי החופשה לצבור עוד כוח לקראת שנת הלימודים הקרובה. ההורים הודו מקרב לב לצוות המורים על השקעתם בתלמידים, וציינו את שביעות רצונם מהתנהלות ה'חדר'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.