מערכת COL | יום י"ד תמוז ה׳תשס״ט 06.07.2009

עלייה בתיירות ל'בית הרבי' בכפר-חב"ד בחודשי הקיץ

בית אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש- '770' מארח מידי יום קבוצות אורחים ותלמידים במיוחד עם תחילת חודשי הקיץ והחופש הגדול ● הרב מנחם לאטאר, מספר כי לאחרונה ניכרת עליה נרחבת במספר הקבוצות שמגיעות לבקר ב-'770' שבכפר-חב"ד. לקראת חודשי הקיץ ופתיחת רשת מועדוני קייטנות חב"ד ברחבי הארץ צפויים לבקר במקום קבוצות רבות של ילדים, שייהנו מפעילות מיוחדת המאורגנת עבורם  לסיפור המלא
עלייה בתיירות ל'בית הרבי' בכפר-חב

בית אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש- '770' מארח מידי יום קבוצות אורחים ותלמידים במיוחד עם תחילת חודשי הקיץ והחופש הגדול.

הפעילות במקום מנוהלת על-ידי אגודת-חסידי-חב"ד העורכת במקום סיורים וביקורים של קבוצות תיירים, חיילים, ילדים, בני נוער, וכן של אישי ציבור, ואנשי צבא. רבים מהמבקרים בוחרים לשלב בביקור - סיור בכפר-חב"ד, ובמוסדותיו השונים, ולהתרשם מקרוב מהחיים בכפר-חב"ד.

במהלך הסיור בבית צופים המבקרים בקטעי וידאו מחייו ופועלו של הרבי, קוראים פרקי תהילים בחדרו של הרבי שבקומת הכניסה לבניין, מאזינים לסקירה על תולדות הבית, בנייתו, ועל הפעילות העניפה המתקיימת במקום.

מנהל בית '770' מטעם אגודת חסידי חב"ד הרב מנחם לאטאר, מספר כי לאחרונה ניכרת עליה נרחבת במספר הקבוצות שמגיעות לבקר ב-'770' שבכפר-חב"ד. לקראת חודשי הקיץ ופתיחת רשת מועדוני קייטנות חב"ד ברחבי הארץ צפויים לבקר במקום קבוצות רבות של ילדים, שייהנו מפעילות מיוחדת המאורגנת עבורם.

שלוחי הרבי, מנהלי 240 סניפי בתי חב"ד בישראל מביאים אף הם קבוצות אורחים ומבקרים לכפר-חב"ד. השלוחים מספרים כי לרוב, יוזמות הביקורים במקום הם של המבקרים עצמם, ששמען על ביתו של הרבי בכפר-חב"ד, ומבקשים לבקר ולהתפלל במקום.

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.