מערכת COL | יום י"ד תמוז ה׳תשס״ט 06.07.2009

אילת: הוחל בכתיבת ספר-תורה לישיבת חב"ד בעיר

מאז הקמת ישיבת תומכי תמימים אילת היא יצרה מהפך של ממש ברחוב האילתי. צעירים רבים מצאו את אור החסידות מתוך התקשרות לרבי ● לפני כשנה עברה הישיבה למרכז מפואר ביותר אשר מסמן פריצה חדשה בהיקף הפעילות של הישיבה ●  השבוע, במעמד מפואר שהתקיים בהיכל הישיבה החלה כתיבת ספר תורה מהודר לגלרית תמונות   
אילת: הוחל בכתיבת ספר-תורה לישיבת חב
מאז הקמת ישיבת תומכי תמימים אילת היא יצרה מהפך של ממש ברחוב האילתי. צעירים רבים מצאו את אור החסידות מתוך התקשרות לרבי ומתוכם כ-100 בחורים שהצטרפו לחוד החנית של תלמידי התמימים ומהם אברכים נשואים שהצטרפו לצבא השלוחים ברחבי העולם.

לפני כשנה עברה הישיבה למרכז מפואר ביותר אשר מסמן פריצה חדשה בהיקף הפעילות של הישבה.

השבוע, במעמד מפואר שהתקיים בהיכל הישיבה החלה כתיבת ספר תורה מהודר כתב האדמו"ר הזקן אשר מהווה נדבך נוסף בדרך להפצת המעיינות החבדיים
הספר נתרם ע"י מר גבריאל בוזגלו נשיא הכבוד בחוג ידידי הישיבה לעילוי נשמת אביו ר' יהודה ב"ר אליהו.

את האירוע פתח המנחה הת' ישראל אסולין אשר סקר בקצרה את פעולתיה של הישיבה הן בקרב צעירים והן בעשרות שיעורי תורה הנמסרים מידי שבוע בבתי התושבים.

את הנאום המרכזי נשא הרב יוסף הכט שליח הרבי לאילת יו"ר מוסדות חב"ד ורב העיר שסחף את הקהל בדבריו אודות מעלתה של כתיבת ספר תורה ומטרתה של הקמת ישיבות תומכי תמימים אשר תפקידם להאיר את העולם באור התורה והחסידות.

איש העסקים מר סמי טובלי סיפר בהתרגשות על שיעורי החסידות אותם הוא פוגש בכל מקום בעיר בעסק שלו בבית אחיו ובמקומות נוספים כשכולם מועברים על ידי ראש הישיבה והצוות שיעורי חסידות ופעולתם בקרב תושבי העיר. בסיום הערב החלה הכתיבה מתוך שירה וזמרה. הערב אורגן בכישרון רב על ידי הרב רפאל קורקוס ממנהלי הישיבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.