מערכת COL | יום י"ד תמוז ה׳תשס״ט 06.07.2009

אמש בירושלים: נשיא המדינה הצדיע לשלוחי חב"ד בחבר-העמים

אמש, נערך באולם הכנסים והאירועים של בנייני האומה בירושלים כנס הצדעה לשלוחי חב"ד במדינות חבר העמים, בו השתתפו גם התומכים הגדולים של המוסדות והפעילות, לבין נשיא המדינה, שרים, וחכי"ם ● הכנס נערך תחת הכותרת "השליחות, חיים של מסירות נפש" ● נשיא המדינה שמעון פרס חלק שבחים נדירים לפעילות השלוחים לגלריית תמונות   
אמש בירושלים: נשיא המדינה הצדיע לשלוחי חב
(צילום: מאיר אלפסי)

אמש, נערך באולם הכנסים והאירועים של בנייני האומה בירושלים כנס הצדעה לשלוחי חב"ד במדינות חבר העמים, בו השתתפו גם התומכים הגדולים של המוסדות והפעילות, לבין נשיא המדינה, שרים, וחכי"ם. הכנס נערך תחת הכותרת "השליחות, חיים של מסירות נפש", והוא הונחה על ידי השלוחים הרב יוסף יצחק וולף מחרסון והרב שניאור זלמן זקלס מנובוסיבירסק.

את הכנס כיבדו בנוכחתם: הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית, הרב שמואל רבינוביץ' רב הכותל והמקומות הקדושים; נשיא המדינה מר שמעון פרס, אריאל אטיאס שר הבינוי והשיכון, השר משולם נהרי, סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן, חברי הכנסת אמנון כהן, אברהם מיכאלי, ורוברט אילטוב.

הרב משה קוטלרסקי, סגן יו"ר המרכז לעניני חינוך נשא דברים על מסירות הנפש של השלוחים, ועל המסכים הוקרנו קטעי וידאו מיוחדים על סיפור המאסר של אדמו"ר הרי"צ נ"ע שנשלח לגלות בעיר קסטרמה, ועל פעילות חב"ד בעיר כיום.הרב הראשי לרוסיה הרב בערל לאזאר סיפר על מפגשו עם נשיא רוסיה ועל הבקשה לבטל את המבחנים לילדים היהודים במהלך חג השבועות.

סרט על העיר טומסק הוקרן בפני משתתפי הכנס בו נראה רב העיר, הרב לוי קמינצקי, לצד ראש הקהילה, העובדים יחד בשיתוף פעולה. נשיא המדינה שמעון פרס הוזמן לשאת דברים על רקע ביקורו האחרון בבית הכנסת בבאקו, אזרבייג'ן ובבית הספר 'אור אבנר' במדינה. פרס שיבח את פעילות חב"ד בחבר העמים אליה נחשף בביקורו האחרון.

מעל הבמה נשלחה התודה לכל מי שארגנו ונתנו את ידם למלאכה הלוגיסטית של הפקת האירוע והכינוס כולו, בראשם לר' יוסי פלס, שניהל את המערך הלוגיסטי של הכינוס כולו ושל ערב זה,  ולכל הצוות המסור.

האירוע הופק ע"י חברת פליישמן הפקות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.