מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תשס״ט 05.07.2009

תלמידי כיתה ב' בכפר-חב"ד סיימו את מסכת מגילה

תלמידי כיתה ב' בתלמוד תורה בכפר חב"ד התאספו להתוועדות- לרגל סיום מסכת מגילה יחד עם המחנך הרב צבי הנאו. הילדים היו נרגשים מאוד מהזכות שנפלה בחלקם להגיע לרגע משמח זה לסיפור המלא ולתמונות
תלמידי כיתה ב' בכפר-חב

תלמידי כיתה ב' בתלמוד תורה בכפר חב"ד התאספו להתוועדות- לרגל סיום מסכת מגילה יחד עם המחנך הרב צבי הנאו. הילדים היו נרגשים מאוד מהזכות שנפלה בחלקם להגיע לרגע משמח זה.

את סיום המסכת ערך בעל- פה התלמיד שניאור זלמן אוחיון. כמו"כ אמר דברי תורה קצרים על מסכת מגילה, ובסיום איחל לחבריו : "יהי רצון, כשם שזכינו לסיים היום את מסכת מגילה, כך נזכה ללמוד ולסיים עוד מסכתות רבות, ולרבי ולהורים ולמורים יהיה הרבה נחת מאיתנו".

במעמד זה התחילו התלמידים בלימוד מסכת ביכורים ע"י התלמיד אברהם מרדכי גורן. במהלך הערב נהנו הילדים מחידון מרתק על מסכת מגילה. ובסיום קיבל כל תלמיד שי אישי ונערכה הגרלה בין התלמידים על ספרי קודש, כדי שימשיכו ויעלו מחיל אל חיל בלימוד התורה ובקיום המצוות!

תלמידי הכיתה הודו למחנך הרב הנאו על שנתיים תמימות בהן זכו ללמוד תורה ולהתחנך במחיצתו, ואיחלו לו שימשיך לחנך את ילדי ישראל מתוך בריאות ושמחה אמיתית עוד הרבה הרבה שנים טובות.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.