מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשס״ט 01.07.2009

חדש: "לגעת במקדש" קורס JLI בשפה העברית

השנה תתרחב הפעילות בימי בין המצרים לקהלים חדשים בזכות קורס אינטראקטיבי חדש בשם "לגעת במקדש" המורכב משלושה מפגשי לימוד בליווי מצגת אינטראקטיבי, חוברת לימוד מיוחדת ללומדים וחוברת הדרכה למרצים ● החוברת "לגעת במקדש" הינו תרגום הקורס שהוכן אשתקד על ידי JLI – המכון ללימודי יהדות שעל-יד ה'מרכז לעניני חינוך'. בנוסף לקורס המקצועי "לגעת במקדש", יקיימו בתי חב"ד מאות שיעורים בנושאי בית המקדש ברמה קלה יותר  לסיפור המלא
חדש:
שרון גושן

בעוד כשבוע ניכנס לימי בין המיצרים. עם ישראל יציין את הזיכרון והאבלות על חורבן בית מקדשנו, אבל שלוחי הרבי כבר נערכים לפעילות בונה שיזם הרבי לתקופה זו – ללמוד בשלושת השבועות הללו את עניני בית המקדש ובכך לזרז עוד יותר את בניינו.
 
השנה תתרחב הפעילות לקהלים חדשים בזכות קורס אינטראקטיבי חדש בשם "לגעת במקדש" המורכב משלושה מפגשי לימוד בליווי מצגת אינטראקטיבית, חוברת לימוד מיוחדת ללומדים וחוברת הדרכה למרצים.
 
"לגעת במקדש" הינו תרגום הקורס שהוכן אשתקד על ידי JLI – המכון ללימודי יהדות שעל-יד ה'מרכז לעניני חינוך' בשם Heaven on Earth  (שמים על הארץ), בעריכת הרב לוי יצחק יעקבסון, שליח הרבי בטורונטו וחבר צוות העורכים של JLI. הקורס תורגם השנה לעברית על ידי הרב משה מרינובסקי והוא מופיע בחבילה הכוללת חוברות למרצה ולמשתתף, מצגת מולטימדיה ועזרי פרסום – כל זאת לצורך פרסומו והעברתו בצורה חוויתית ומקצועית.
 
הקורס בעברית מופעל בישראל על ידי צעירי אגודת חב"ד. שלוחי הרבי בארץ מקבלים בימים אלה את החומר הפרסומי והשיווקי של הקורס המופק בארץ על ידי 'המרכז לעזרי שליחות' שע"י צעירי חב"ד. הקורס יילמד בבתי חב"ד בארץ ובקהילות של דוברי עברית בחו"ל. הרב אפרים מינץ, מנהל מכון JLI מסר כי הקורס יתן למשתתפיו הצצה מרתקת במערכת שלמה של חיים יהודיים שהתנהלה סביב בית המקדש ולהתרשם מההדר ומהארכיטקטורה המפוארת שלו. "בזכות לימוד עניני הבית נזכה בקרוב ממש "לגעת במקדש" כפשוטו" אמר הרב מינץ עם השקת מוצרי הקורס בעברית.
 
הרב משה קוטלרסקי, סיו"ר ה'מרכז לעניני חינוך', מסר כי המכון ללימוד יהדות JLI, המופעל בחסות משפחת רוהר, מונה כיום למעלה מ-300 סניפים, ומשתתפים בפעילותו אלפי לומדים מכל רחבי העולם. המכון חולל מהפיכה בכל הקשור למקצועיות תחום שיעורי התורה הנמסרים על ידי השלוחים, ובאמצעותו מגיעים השלוחים לקהלים חדשים. הרב קוטלרסקי ציין כי הודות להפעלת הקורס בישראל על ידי צעירי אגודת חב"ד, צפוייה הקורסים של JLI להגיע לאלפי לומדים נוספים.
 
עלוני לימוד עממיים
 
בנוסף על הקורס המקצועי "לגעת במקדש", יקיימו בתי חב"ד מאות שיעורים בנושאי בית המקדש ברמה קלה יותר. הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד, מסר כי לרגל ימי בין המצרים הכין הארגון סדרה בת 3 עלונים חדשים בשם "שיבנה בית המקדש" בעריכת הרב מנחם ברוד, עורך הפרסומים בצעירי חב"ד. עלון אחד מוקדש לנושא "למה בית המקדש". העלון השני מוקדש ל"סיור בבית המקדש" והשלישי עוסק ב"סדר יום בבית המקדש". לעולים החדשים מרוסיה יוצא לאור עלון מיוחד על בית המקדש בשפה הרוסית בעריכת הרב מאיר וורזוב, מנהל האגף לקליטה רוחנית בצעירי חב"ד.
 
בנוסף, הפיקו צעירי חב"ד 2 פוסטרים חדשים לתלייה בבתי הכנסת שמטרתם – הכרה מהירה של המשכן וכלי המקדש ובית המקדש הראשון והשני.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.