מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשס״ט 01.07.2009

נשות חב"ד ישברו שיא עולמי בלימוד תורה משותף

אתר NRG מדווח כי "נשות חב"ד יגיעו לנוקיה כדי ליצור שיא עולמי בלימוד תורה משותף בנוסף ללימוד תורה הכנס יכלול גם מופע סטנד-אפ חרדי של מיכל לויטין והשחקן מיכאל וייגל שבעבר הופיע בסדרה "הפוך" וכיום הוא חסיד חב"ד מן המניין ירצה לנשים על כוחה של האשה" לסיפור המלא
נשות חב

ביום חמישי ינסו נשות חב"ד נשות חב"ד ינסו ליצור שיא עולמי בלימוד משותף. לצורך העניין אמורות להתאסף בהיכל נוקיה כ-7,000 נשים במסגרת הכנס הארצי השנתי של נשי חב"ד. הנשים תלמדנה שיעור תורה אותו אמר הרבי מלובביץ, שבימים אלו מלאו 15 שנים להסתלקותו.

עמותה זו ששמה המלא הוא "ארגון נשי ובנות חב"ד בארץ הקודש", נוסדה ב-1952 (תשי"ב), בשל אמונתו של הרבי מלובביץ' כי נשים מסוגלות להשפיע על סביבתן ולקרב נשים אחרות ליהדות, כי שרבים מבוגרי הישיבות של חב"ד עושים זאת בעשרות השנים האחרונות.

במהלך השנים ארגון נשי חב"ד החל לרכז מספר פעילויות מרכזיות – מפגשי יהדות לנשים, שבהם הנשים לומדים מתורת החסידות ועורכות "התוועדויות". כמו כן פועל מכון "צופיה הליכות ביתה" שנועד להקנות כלים לשמירה על זוגיות, תוך התבססות על כללי התורה והמצוות. גוף נוסף הפועל במסגרת הפעילות של נשות חב"ד הוא "שפרה ופועה" התומך מדי שנה באלפי יולדות. פעילות זו כוללת הכנת ארוחות חמות ליולדות ולמשפחותיהן, שירותי שמרטפות בהתנדבות לילדיהן של היולדות ולעיתים גם סיוע במשק הבית. ארגון נשי חב"ד גם מפעיל את תנועת הנוער "בת מלך" שבו משתתפות ילדות ממשפחות חב"דיות בנות תשע ומעלה.

אשר למפגש ביום חמישי – בנוסף ללימוד המשותף, הנשים תצפנה בין היתר במופע סטנד-אפ כשר למהדרין אותו מעלה הצעירה החרדית מיכל לויטין. השחקן מיכאל וייגל שבעבר הופיע בסדרה "הפוך" וכיום הוא חסיד חב"ד מן המניין ירצה לנשים על כוחה של האשה. בנוסף ירצו בפני הנשים נועה רבקין והרב אברהם ברקוביץ, אשר ממשיכים לפעול כשליחי חב"ד בהודו, על אף מתקפת הטרור הקטלנית שאירעה במרכז חב"ד במומביי לפני כחצי שנה. 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.