מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשס״ט 29.06.2009

ביום חמישי: הכנס הארצי של נשי חב"ד

"קהל גדול ישובו הנה" זהו המוטיב שמלווה את 'הקהל' הנשים והבנות הגדול בעולם שיתקיים אי"ה ביום חמישי הקרוב, בהיכל נוקיה – יד אליהו תל אביב ● הכנס נחלק לחמישה חלקים תוכניים מרכזיים המתמקדים באחדות, יראת שמיים, כוחה של אישה, שליחות וגאולה. תוכנית חסידית עשירה, שכוללת לימוד ועיון לצד חוויה מדהימה של כל החושים, כולל שותפות אקטיבית של הקהל בעזרת 'ערכת הקהל' המהווה חידוש בכנס זה  לסיפור המלא
ביום חמישי: הכנס הארצי של נשי חב
הרבי רוצה שתהיי כאן! כוננות לכנס נשי ובנות חב"ד
גם השנה כלול בכרטיס הכנס כרטיס הגרלה לנסיעה לרבי בין כל משתתפות הכנס. כמו כן יתקיים בכנס טקס הסיום של מבצע 'תורה כפולה ומכופלת'. אלפי הנשים שנטלו חלק במבצע והוסיפו בלימוד תורתו של הרבי בין ג' בסיון לג' בתמוז, וכללו בלימודן את השיחה המכינה שתילמד בליווי מצגת בכנס הארצי – תבאנה עמן את ספחי הדיווח על ההשתתפות במבצע ותשלשלנה אותם לתיבות המבצע. כן יוגרלו 4 חצאי כרטיסים כסיכום למבצע ג' של בנות חב"ד – אני בטף-קיד.

כמו בכל שנה תצאנה אי"ה הנשים והבנות מהכנס מלאות בגאוות יחידה "אשרינו שנשי ובנות חב"ד אנו", מלאות בכוח להתחזק בתפקידיהן הרבים כנשים ובנות חסידיות, ועם החלטות טובות שמתקבלות בסיום הכנס, בתוקף של אלפי נשים ובנות יחדיו. וגם, לא נשכח את תפילת המנחה המשותפת: 7000 נשים ובנות באולם אחד וקול דממה דקה.

דלתות היכל נוקיה ייפתחו החל מהשעה 11:00 בבוקר. נשים רבות מגיעות בהסעות מכל חלקי הארץ, ניתן גם להגיע ברכבת ולרדת בתחנת השלום תל אביב, הסמוכה לשכונת יד אליהו. למגיעות ברכב ומציגות כרטיס כניסה תינתן הנחה בעלויות החניון. בכניסה תקבל כל משתתפת תיק אישי ובו הפתעות רבות, אלבום ותקליטור מכנס אשתקד, שתייה וכריך, עיתון 'משפחה חסידית' שהופק במיוחד לכנס בזיקה לתכנים בו יעסוק, ובו גם נמצאת תוכניית הכנס. באולמות הכניסה – כתיבת פ"נ לרבי, קפה ועוגה והתארגנות של התינוקות והשמרטפיות המגיעות עמם – בשמרטפייה (שבה יוצב מסך המעביר במעגל סגור את מהלך הכנס כולו, לטובת השמרטפיות והאימהות המאכילות את ילדיהן). בגלריה העליונה יוצב דוכן הנציגות בו יחולק שי לנציגות שהופק בסיוע 'ידיעון הכפר' – משפחת מלכא, והפתעות נוספות לכלל משתתפות הכנס מחברות מסחריות המשתתפות בכנס.

בשעה 12:00 בדיוק תיפתח התוכנית, אותה ינחו 5 מנחות מרחבי הארץ. פרק מיוחד יוקדש במהלך התוכנית לאסון הטראגי במומבי בו איבדו נשי ובנות חב"ד חיילת אמיצה בצבא השלוחים, אחות וחברה. הרב אברהם ברקוביץ מניו יורק, העוסק בבניין בית חב"ד במומבי יספר על השלהבת שממשיכה לבעור וכן תדבר הגב' נועה ריבקין, שליחת הרבי בהודו. בין המרצים הרב אליעזר ברוד מכפר חב"ד - רב כרמי יוסף, הרב מנחם מנצברג מצפת והגב' חיה לנדא מבני ברק. בתוכנית יהיה ייצוג למגוון הנשים והבנות הפעילות בארץ בהפצת תורה, יהדות וחסידות, לארגוני הנשים והבנות הרבים ולנציגות בעשרות הסניפים.

הרבי רוצה שתהיי כאן! זוהי הסיסמא שהובילה את קמפיין הכנס ואכן כל העשייה נעשית מתוך הרצון האמיתי לגרום נחת רוח לרבי בהתכנסות אחת מלוכדת של כל בנותיו – חיילותיו. לכל אחת מנשי ובנות חב"ד זכות אמיתית שהיא גם חובה וגם חוויה, להיות בכנס. אז... ניפגש בכנס!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.