מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשס״ט 26.06.2009

שיירת 'טנקי מצוות' בסידני כבשה את העיר

מסע קידוש ה' נערך ביום חמישי ברחבי העיר סידני - אוסטרליה לכבוד ג' תמוז, 10 'מצווה טנק'ס יצאו בשיירה מרשימה מה'ישיבה סענטר' - מרכז חב"ד ניו סאוט וויילס, לרחובות סידני ● ה'טנקים' נושאי כרזות המעודדים להוסיף בתורה ומצוות, "עזור לעשות את העולם למקום טוב יותר על ידי הוספה בטוב וחסד – באו נביא את משיח עכשיו", משכו את תשומת ליבם של מאות אלפי עוברי אורח בשדרותיה הסואנים של העיר  לסיפור המלא
שיירת 'טנקי מצוות' בסידני כבשה את העיר

מסע קידוש ה' נערך ביום חמישי ברחבי העיר סידני - אוסטרליה לכבוד ג' תמוז, 10 'מצווה טנק'ס יצאו בשיירה מרשימה מה'ישיבה סענטר' - מרכז חב"ד ניו סאוט וויילס, לרחובות סידני.

ה'טנקים' נושאי כרזות המעודדים להוסיף בתורה ומצוות, "עזור לעשות את העולם למקום טוב יותר על ידי הוספה בטוב וחסד – באו נביא את משיח עכשיו", משכו את תשומת ליבם של מאות אלפי עוברי אורח בשדרותיה הסואנים של העיר.

הפעילים - ה'טנקיסטים' - הניחו תפילין עם אנשים, חילקו נרות שבת ועלונים עם סיפורים על הרבי ועל יום ג' תמוז, ולגויים המקומיים חולקו עלונים – "7 מצוות בני נח".

השיירה עצרה בכמה מוקדים מרכזיים ובהם 'בית האופרה' המפורסם וגשר הנמל, לאחר שנסתיימה השיירה יצאו הטנקיסטים בצוותים אל עבר השכונות היהודיות, שם במרכזים המסחריים הניחו תפילין עם בעלי עסקים יהודים ועוררו אותם על קיום תורה ומצוות.

גם הילדים משתתפים

חינוך לשליחות ומבצעים - לפעילות ה'מבצעים' הצטרפו גם ילדים בגילאים 8 עד 16 מ'חדר חב"ד ליובאוויטש' אשר נטלו חלק פעיל בחלוקת העלונים ובהנחת התפילין.

את המבצע סיכמו בהצלחה המארגנים הת' חיליק שי' קפלן, נועם שי' אפרתי ושמוליק שי' דוידוף - בחסות הרב פנחס הכהן שי' פלדמן, שליח הראשי של הרבי לניו סאוט וויילס, אוסטרליה, והר' אלימלך שי' לוי מנהל צא"ח סידני.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.