מערכת COL | יום ב' תמוז ה׳תשס״ט 24.06.2009

גולשים מהעולם מטקבקים על הרבי ● מיוחד

מה משותף לנשיא שז"ר, מיכל שוורץ, פמיניסטית יהודיה ונערה במשבר? כל אלה הם חלק ממדור מיוחד שעלה באתר בית-חב"ד לרגל ג' תמוז ● האתר גם מביא עשרה סיפורים קצרים שהתקבלו מאת הגולשים ולכבוד ג' בתמוז COL מתכבד להביא בזאת את סיפוריהם לסיפור המלא ג' תמוז ב-COL: העדכונים, הגלריות, כתבות הוידאו
גולשים מהעולם מטקבקים על הרבי ● מיוחד
מה משותף לנשיא שז"ר, מיכל שוורץ, פמיניסטית יהודיה ונערה במשבר? כל אלה הם חלק ממדור מיוחד שעלה באתר בית חב"ד לרגל ג' תמוז. המדור כולל גלריית תמונות יפהפיה של הרבי ושז"ר, סיפורו של אמן בעל שם עולמי שזכה לעבוד עם הרבי עוד לפני הנשיאות, סיפורה של דונה הלפר, פמיניסטית יהודיה שלא זכתה להיפקד בילדים וסיפורה של נערה בגיל הנעורים שנקלעה למשבר ותשובה מפתיעה של הרבי.

אך גולת הכותרת של המדור היא פרוייקט מיוחד תחת הכותרת "האם הכרתם את הרבי? ספרו לנו!".במערכת אתר בית חב"ד סיפרו לנו שדף דומה הושק באתר באנגלית לפני כמה שנים ומאז התקבלו במערכת מאות פניות.בין הפניות התקבל מידע יקר מפז על אנשים שהכירו את הרבי בילדותו או סיפורים אחרים.

"האם גם לכם היתה הזכות ליצור קשר עם הרבי? האם נכחתם במחיצתו, שמעתם מדבריו או קיבלתם ברכה ושטר של דולר לצדקה? אנא שתפו את הגולשים כולם בחוייתכם.אנו בטוחים כי החוייה האישית שלכם - גם היא ארכה שניות ספורות בלבד - יכולה להוות מקור השראה לכולנו." כותבים באתר.

האתר גם מביא עשרה סיפורים קצרים שהתקבלו מאת הגולשים ולכבוד ג' בתמוז COL מתכבד להביא בזאת את סיפוריהם.

לחצו כאן כדי לשתף את הגולשים בהיכרותיכם עם הרבי
 
לחצו כאן להיכנס למדור המיוחד לג' בתמוז
 
אף אחד לא שם לב חוץ מהרבי!

בגיל שנתיים הגעתי יחד עם משפחתי לניו יורק כדי לבקר את הרבי.פעם אחת, כשהרבי יצא מבית הכנסת הראשי במרכז חב"ד "770" הכיפה שלי נפלה מראשי.
אף אחד חוץ מהרבי לא שם לב שהיא נפלה.הוא עצר, ביקש ממישהו להרים את הכיפה, חיכה עד שהוא הרים אותה ושם אותה על ראשי.הרבי חייך והמשיך בדרכו החוצה.

לוי ס.

הברכה הלא ידועה
בלידה הראשונה צירי הלידה שלי נמשכו במשך 48 שעות ושבת עמדה בפתח.תיכננתי ללדת בלידה טבעית, אך הרופא אמר לי שאין לי סיכויים גדולים מדי. הדברים לא התנהלו כשורה ולא רציתי ללדת בניתוח קיסרי, אז ביקשתי מבעלי ליצור קשר עם הרב שמוטקין – שליח חב"ד בעירי – כדי שהוא יתפלל עלי.

הרופא אמר שהוא ינסה הליך רפואי נוסף אך הוא חש שללא ספק יהיה עליי לעבור ניתוח קיסרי. תודה לא-ל ההליך הצליח וילדתי בן בריא.

מאוחר יותר גילינו שהרב שמוטקין יצר קשר עם הרבי וקיבל ברכה עבורנו. הרופא האמין שהברכה גרמה לשינוי. הוא אמר שכאשר נכנסתי לחדר לידה היו לי שתי אפשרויות ללידה טבעית: לא, ובטח לא!

התינוק שנולד לי התחתן לפני שבועיים בטורונטו.

גואן ריבקין, מילווקי, ויסקונסין

שני דולרים עבור הבעל העתידי

הבת שלנו נפגשה עם בחורים במשך 5 שנים אך ללא תוצאות, זה היה מצער מאוד עבורנו.

כאשר היא הייתה בת 23 הלכנו יחד עמה לרבי שיברך אותה שתמצא את זיווגה. הרבי נתן לה דולר אחד, כנהוג "לברכה והצלחה" ואז הוא העניק לה שני דולרים נוספים ואמר שבתוך שנה היא תמצא את בן זוגה העתידי. 11 חודשים לאחר-מכן הם נפגשו והתחתנו!

סבנה בש

מאוד פרקטי

יתכן ואתם יודעים שהרבי היה אדם קדוש, אך האם ידעתם שהוא גם היה מאוד מעשי?

אני ובעלי השתתפנו בחתונה שם פגשנו אדם צעיר שסיפר לנו את הסיפור הבא:
כשהוא היה ילד קטן, בגיל 9 או 10, הוא התגורר בשכונת קראון הייטס. בכל יום הוא היה עושה את דרכו על שדרת "איסטרן פארקוויי" ובכל יום הוא היה רואה בדרכו את הרבי. הרבי היה עוצר, מברך אותו לשלום ונוגע בלחיו. יום אחד הילד סחב עמו ילקוט כבד שהיה מלא בספרים.

הרבי עצר, בירך אותו לשלום ושאל את הילד להיכן הוא הולך." לבית הספר של חסידות בובוב" השיב הילד. "האם אוכל לראות את הילקוט שלך?" ביקש הרבי.
הילד נתן לרבי את הילקוט."וואו!" קרא הרבי. "זה ילקוט כבד למדי! האם תוכל לעשות עבורי טובה? כשתגיע לבית הספר, האם תוכל להעביר מסר לרבי מבובוב מהרבי מליובאוויטש? מסור לו: התקינו ארוניות!" בשבוע לאחר-מכן התקינו ארוניות בבית הספר של בובוב.

אנונימית, פסיאק, ניו ג'רסי

הרבי שב כדי לברך אותנו

לפני שלושים שנה באתי להתפלל את תפילת המנחה ב-770.אשתי חיכתה לי בחוץ. כשהרבי יצא מבית הכנסת הוא הביט עליה וניגש לרכב, אך אז הוא שב על עקבותיו ואמר לאשתי לא לדאוג כי הכול יהיה בסדר. אני יודע שזה לא הרבה אך בשביל אשתי ובשבילי זה היווה עידוד עצום.

אליהו בן מרדכי, יוהנסבורג, דרום אפריקה

בן או בת?

אמא של חברה טובה שלי הלכה לפגוש את הרבי יחד עם ידידתה שהייתה מאוד דתיה. כשהם נפגשו הרבי אמר לה מזל טוב לרגל הנכדה שתיוולד לה. הבת שלה היתה בהריון אך היא ידעה שזה יהיה בן! כשהיא יצאה היא אמרה לידידתה הדתיה "הרבי טעה, לבת שלי תיוולד בת!" אך הידידה שלה אמרה לה שהרבי לעולם לא טועה.

אחרי כמה חודשים הבת שלה ילדה בן וזמן קצר לאחר מכן היא שוב נכנסה להריון וילדה בת – שנולדה ביום הולדתו של הרבי.

נטלי לוי, קראקס, ונצאולה

לעולם לא אשכח אותו...

זמן קצר אחרי שאבי נפטר הוזמנו להיפגש עם הרבי בברוקלין. נאמר לנו שנוכל לבקש ממנו כל מה שנרצה. כשניגשתי אליו, עיניו הכחולות החודרות נפגשו בעיניי ולא יכלתי לדבר. הוא העניק לי דולר, אני עדיין זוכר ומרגיש קשר רוחני ואישי עמו. מדהים!

מיכאל ספורן, ס.פרנסיסקו, קליפורניה

האפריקנית אמריקנית והרבי

כשביקרתי באוהל (קבר) של הרבי מליובאוויטש זצ"ל נפגשתי באישה אפריקנית-אמריקנית שסיפרה לי שיש לה קשר מיוחד עם הרבי. ביקשתי ממנה לספר לי על כך.היא אמרה שהבן שלה היה מאוד חולה ומכיוון שהיא התגוררה בסמיכות ל-770 נאמר לה שהיא יכולה לבקש ברכה מהרבי עבור בנה. הבן שלה החלים לחלוטין והיא הפכה למאמינה מסורה של הרבי. כמה שנים לאחר-מכן הדירה שלי בברוקלין עלתה באש והדבר היחיד ששרד את השריפה היה התמונה של הרבי מליובאוויטש על הקיר שנותרה שלימה.

בובי גרצל, בוקה רטון, פלורידה

ברכה לאחותי

בשנת 1975 נסעתי ללמוד בקראון הייטס. אחותי חלתה בדלקת הכבד ואישפזו אותה בבידוד והוריי היו צריכים לקבל חיסונים. ביום חמישי כתבתי לרבי וביקשתי ממנו שיברך את אחותי ברפואה שלימה. למחרת, ביום שישי, נסעתי הביתה לשבת ואחותי השתחררה מבית החולים. אמי אמרה לי שלפתע היא הרגישה טוב יותר ולא היה כל זכר לדלקת הכבד...

אנונימי
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.