מערכת COL | יום ב' תמוז ה׳תשס״ט 24.06.2009

ערב עיון בשדרות לקראת יום ההילולא

באווירה מרוממת נערך אמש בישיבת ההסדר בשדרות ערב עיון במשנת הרבי לקראת יום ההילולא ג' תמוז. כ-200 בחורים משתי ישיבות בעיר נקבצו לישיבה שבראשות הרב שלמה בנימין לערב מרתק ויחודי. ערב זה הוא אחד מתוך 10 התוועדויות מרכזיות שנערכות על ידי 'תורת חב"ד לבני הישיבות' ברחבי הארץ בג' תמוז  לגלריית תמונות    ● ג' תמוז ב-COL: העדכונים, הגלריות, כתבות הוידאו
ערב עיון בשדרות לקראת יום ההילולא

באווירה מרוממת נערך אמש בישיבת ההסדר בשדרות ערב עיון במשנת הרבי לקראת יום ההילולא ג' תמוז. כ-200 בחורים משתי ישיבות בעיר נקבצו לישיבה שבראשות הרב שלמה בנימין לערב מרתק ויחודי. ערב זה הוא אחד מתוך 10 התוועדויות מרכזיות שנערכות על ידי 'תורת חב"ד לבני הישיבות' ברחבי הארץ בג' תמוז.

הערב נפתח עם לימוד שיחה של הרבי. בבהירות וטוב טעם העביר הרב יחזקאל סופר את שיחות הרבי לפרשות שלח וקורח בליקוטי שיחות חלק ד', על חטא המרגלים וחטאו של קורח ועל ההכרח במעשה ובכוונה בתורה ובמצוות. הרב סופר שיתף את הקהל בשאלות ששאל בבחרותו את הרבי על שיחה זו ובתשובות הרבי. לאחר שיעורו ניגן הרב סופר עם הבחורים "צמאה לך נפשי" וניגונים נוספים.

הרב יהושע שפירא ראש ישיבת ההסדר ברמת גן נשא נאום מרכזי וקישר בין סיום התניא להילולת הרבי. הרב שפירא לימד את פרק מ"ו בתניא עם ביאורי הרבי, הפרק שכדברי הרב שפירא "עשה לו שינוי בחיים" ויכול לעשות שינוי לכל מי שיתבונן בו.

את ספר התניא סיימו בימים אלו בתכנית "לב לדעת" ובישיבת ההסדר בשדרות הייתה קבוצת אברכים גדולה ומרשימה שהתמידה שנתיים בתכנית. ראש הישיבה הרב שלמה בנימין שיבח את האברכים בישיבתו שעמלו והתמידו בלימוד עיוני של ספר התניא בשנתיים האחרונות. הוא דיבר על החיות שלימוד התניא הכניס בישיבה ועל השפעת ולימוד האברכים עם בחורי הישיבה.

הרב בנימין הודה בחום וברגש רב להנהלת תכנית "לב לדעת" לרב משה שילת ולרב שמואל נחימובסקי על שנתיים של עמל והשקעה רבה יום יומית להצלחת התכנית.

סביום דיבר הרב ישר אדרעי חתנו של הבאבא סאלי ורב קהילת חב"ד נתיבות סיפר על הקשר העמוק שבין חותנו הבאבא סאלי ובין הרבי ותורת החסידות וריתק את הבחורים בסיפורים מלאי הוד ממקור ראשון. בסיום הערב קיבלו התלמידים את חוברות מעיינותיך ומאמר "ביום עשתי עשר יום" של הרבי עם פירוש הרב יהושע שפירא שיצא בימים אלו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.