מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשס״ט 23.06.2009

כשה'בבא סאלי' חילק 'לעקח' שקיבל מהרבי

קהל רב מנכבדי ותושבי שכונת נאות לון היוקרתית בבאר שבע, השתתף בהתוועדות וסעודת ראש חודש מיוחדת לרגל היום הגדול והקדוש ג' בתמוז - יום ההילולא של הרבי, שנערכה בשכונה ● האורח המיוחד להתוועדות היה הרב ישר אדרעי חתנו של הצדיק ה'בבא סאלי' זי"ע שבמשך שעה ארוכה ריתק את שומעיו בסיפורים מיוחדים, ועל יחס של כבוד והערצה של הבבא סאלי כאשר קיבל לידיו עוגת 'לעקח' שהרבי ביקש להעביר לידיו הק' לסיפור המלא  
כשה'בבא סאלי' חילק 'לעקח' שקיבל מהרבי

קהל רב מנכבדי ותושבי שכונת נאות לון היוקרתית בבאר שבע, השתתף בהתוועדות וסעודת ראש חודש מיוחדת לרגל היום הגדול והקדוש ג' בתמוז - יום ההילולא של הרבי, שנערכה בבית הכנסת הגדול והמפואר "רשב"י ורבי אלעזר בנו" בראשותו של איש החסד ר' שמעון אליהו גוזלן הי"ו.

ההתוועדות וסעודת המצוה שהוכנה ברוב פאר והדר, נערכה על ידי וביוזמת ר' אברהם אביטל מחשובי מתפללי בית הכנסת בסיועו המלא של הגבאי המסור ר' מרדכי וקנין ונוהלה על ידי שליח הרבי בנאות לון, הרב משה אריאל הכהן רוט מנהל בית חב"ד ורב קהילה בשכונה.

לאחר דברי פתיחה על מעלתו של היום הקדוש לאור משנתו של הרבי, שזורים בסיפורים על פלא מנהיגותו וקדושתו של הרבי. מפיו של השליח הרב רוט, צפה הקהל במראות קודש של הרבי שהוקרנו ע"ג מסך ענק, בנושא "מה זרעו בחיים אף הוא בחיים" וקטעים מיוחדים נוספים.

כעת מתכבד לשאת דברים, רב בית הכנסת הדגול הרב אברהם עוזיאל אשר בכישרון המיוחד לו מטיב לבטא את רגשותיו מלאי הערצה לכ"ק הרבי מליובאוויטש ולשלוחיו הנאמנים בעולם כולו. הרב עוזיאל כתלמיד חב"ד במרוקו, חש חובה נפשית עמוקה לרבי ולחב"ד על תרומתם לו וליהדות מרוקו. בדבריו הוא משלב מספר סיפורי מופת על הרבי 'בדידי הווה עובדא'.- שהיה עד להם אישית.

האורח המיוחד להתוועדות היה הרב ישר אדרעי ראש מוסדות "בית ישראל" חב"ד בנתיבות וחתנו של הצדיק ה'בבא סאלי' זי"ע, אשר במשך שעה ארוכה ריתק את שומעיו בדברי תודה ממשנתו של הרבי בעל ההילולא, וסיפורים מיוחדים על הקשר המופלא בין הרבי מליובאוויטש לבעל חותנו הבבא סאלי זי"ע, בין השאר סיפר על התבטאות שזכה לשמוע מהרבי על הבבא סאלי שהגדירו כיהודי בעל 'הנהגה של הבעל שם טוב', כלומר שהמופתים מתגלגלים סביבותיו, ועל יחס של כבוד והערצה של הבבא סאלי כאשר קיבל לידיו עוגת 'לעקח' שהרבי ביקש להעביר לידיו הק', חילק לכל בני משפחתו וכל אלו שנכחו במקום, שיזכו לטעום מה'לעקח' של הרבי.

דברי נעילה השמיע שליח הרבי בבאר שבע, הרב זלמן גורליק מנהל בית חב"ד המרכזי, אשר דיבר על החום, האהבה והאכפתיות של הרבי לכל יהודי באשר הוא.

את ההתוועדות כיבדו בנוכחותם: איש החסד, הנגיד ר' שמעון אליהו גוזלן, הרה"ח ר' קלמן דרוק – שליח הרבי, מנהל מוסדות חינוך חב"ד בבאר שבע, אנשי עסקים ואישי ציבור תושבי השכונה..

בתום דברי התורה והברכה, צפה הקהל בסרט וידאו חדש ומרתק בשם 'רגישות' - העוסק בדרכו הייחודית הרגישות ותשומת הלב המיוחדת של הרבי, לצרכים הקטנים של העם, תכונה המאפיינת מנהיג אמיתי של כלל ישראל.

ההתוועדות שהסתיימה סמוך לחצות, נחתמה בדברי תודה וברכה של השליח הרב רוט, לכל אלו שטרחו ועמלו בהכנת הערב המוצלח, ובראשם: איתי לוי, אלון טביביאן ושמעון מלכה - צוות בית חב"ד. ההתוועדות הותירה רושם עז על כל המשתתפים, שהביעו משאלה ותקוה כי היא תהווה פתיחה לשיעורים והתוועדויות נוספות בבית הכנסת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.