מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשס״ט 23.06.2009

המימון לכרטיס לרבי הגיע באופן בלתי צפוי ● סיפור

מעשה בשליח אי שם בישראל שחפץ מאוד לנסוע לרבי לקראת יום ההילולא, אך בשל מגבלות כספיות נאלץ להישאר בישראל. אתמול פגש אותו אחד ממקורבי בית חב"ד והתעניין מתי הוא טס לרבי ● "סיפרתי לו שהשנה לא מתאפשר לי לטוס ואמרתי כי יש כאלו שאינם יכולים לנסוע ויש כאלו שאין להם כסף לנסוע", מספר השליח ● להפתעתי הוא הוציא מכיסו 500$ ואמר לי: "תשיג כרטיס ותתפלל גם עלי ובשבילי". הייתי בהלם מוחלט ואמרתי לו בעז"ה אשיג כרטיס ואסע. למחרת הוא השלים לי עוד 200$  לסיפור המלאג' תמוז: הכתבות, הראיונות, הדעות, הדיווחים
המימון לכרטיס לרבי הגיע באופן בלתי צפוי ● סיפור

סיפורו של השליח כפי שהעלה על הכתב:

"מידי שנה בשנה בהתקרב יום ההילולא אני נוסע לחצרות קדשינו להיות עם ואצל הרבי ביום גדול וקדוש זה. לצערי השנה מחמת מצבי הכלכלי הקשה, השלמתי לאט לאט עם הידיעה שהשנה אאלץ להשאר בארה"ק בג' תמוז ואפילו התחלתי לברר מה עושים בארה"ק ביום זה כי לא הייתי פה בג' תמוז כבר שנים רבות. אמנם לכל אלו ששאלו אותי האם ומתי אני נוסע אמרתי שאני נוסע, אך בתוך תוכי ידעתי שהפעם...

מר י.ע שאינו מתפללי בית הכנסת הקבועים שלנו אלא רק מידי פעם מגיע לתפילות. והוא חבר בקהילה ספרדית, אך על דבר אחד הא כבר שנים לא מוותר והיא הנסיעה לניו יורק להילולא של הרבי מידי שנה בשנה.

אתמול (שני) בתפילת ערבית בבית חב"ד צדות עיני אותו ובהפתעה גמורה הוא שואל אותו: "מה אתה עושה כאן, מתי אתה טס"?' והוא עונה לי: אני פה כדי להעביר פ"נ לרבי". עניתי לו כי השנה לא אוכל לטוס מסיבות שונות, והפטרתי: "יש כאלו שאינם יכולים לנסוע ויש כאלו שאין להם כסף לנסוע".

להפתעתי הוא שואל אותי כמה כסף יש לך? עניתי לו 200$. הוא מיהר להוציא מכיסו 500$ ואמר לי: "תשיג כרטיס ותתפלל גם עלי ובשבילי. אם לא תשיג כרטיס תחזיר לי את הכסף". הייתי בהלם מוחלט ואמרתי לו בעז"ה אשיג כרטיס ואסע.

הבוקר (שלישי) הוא מתקשר אלי ושואל: "השגת כבר כרטיס"? לאחר שהשבתי בחיוב הוא אמר: "יש לי חבר שרוצה לתת משלו ולהשלים לך את הכרטיס. הערב אני יתן לך עוד 250 דולר ותסע לחיים טובים ולשלום".

התחלתי לומר לו תודה והוא אומר לי: "אל תאמר לי תודה. אתה נוסע ואני כאילו נוסע איתך"...

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.