מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשס״ט 23.06.2009

הופיע: "ללמוד איך להתפלל"

בשעה טובה יצא לאור הכרך הראשון מסדרת הספרים "ללמוד איך להתפלל", ובו ביאורים נבחרים על קטעי התפילה מברכות השחר עד תפילת הודו על פי תורת החסידות. הספר נכתב על פי שיעורים שמסר הרב שניאור זלמן גופין, ונערך בידי בנו הרב שמעון גופין ● ספר זה היוצא לקראת יום ההילולא ג' תמוז, הוא הראשון מתוך ארבעה כרכים העומדים בעז"ה לראות אור בתקופה הקרובה, ובהם ביאור רחב על כל תפילת שחרית  לסיפור המלא
הופיע:
השקת הספר החדש אמש בכפר-חב"ד ● משמאל: הספר החדש

בשעה טובה יצא לאור הכרך הראשון מסדרת הספרים "ללמוד איך להתפלל", ובו ביאורים נבחרים על קטעי התפילה מברכות השחר עד תפילת הודו על פי תורת החסידות. הספר נכתב על פי שיעורים שמסר הרה"ח הרב שניאור זלמן שיחי' גופין, ונערך בידי בנו הרב שמעון שיחי' גופין.

ספר זה היוצא לקראת יום ההילולא ג' תמוז, הוא הראשון מתוך ארבעה כרכים העומדים בעז"ה לראות אור בתקופה הקרובה, ובהם ביאור רחב על כל תפילת שחרית.

הספר בהוצאת קה"ת במסגרת 'ספריית מעיינותיך – מהדורת לוין', ויופץ על ידי הניידת להפצת חסידות של 'תורת חב"ד לבני הישיבות' במחיר מסובסד לבני ישיבות ברחבי הארץ. המפעל ביזמתו ועידודו של הרב החסיד ר' שמואל לוין, אשר הרים את תרומתו הנכבדה יחד עם שותפו להדפסת הספר הרב יוסף זאייאנץ מברזיל.

את הספר ניתן להשיג ב'קה"ת', 'היכל מנחם' ובחנויות הספרים המובחרות.
הערב, עם הגעת הספר מהדפוס, נפגשו הרה"ח ר' שניאור זלמן גופין ובנו הרב שמעון גופין עם הרב שמואל לוין והרב משה שילת להתוועדות ואמירת 'לחיים'. בהתוועדות נכח גם הרב מתתיהו ברגמן שסייע בהוצאת הספר. הנוכחים ציינו את הסיוע בעריכת הספר של הרב משה מרינובסקי בכישרון ובמסירות.
 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.