מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשס״ט 21.06.2009

כינוס נשי חב"ד: מכירת הכרטיסים בעיצומה

כל אישה מנשות חב"ד רוצה להשתתף במעמד המיוחד של 'הקהל' הנשים הגדול בעולם שלשמו נשכר היכל הספורט – 'נוקיה' בתל-אביב ● אך גם ב'נוקיה' הענקית, יש גבול למקומות ● זה הזמן ליצור קשר עם מוקד המידע והמכירה  (03-502-2270) ולרכוש כרטיסים לאירוע המיוחד, שבו הרבי רוצה שכל אחת תהיה לסיפור המלאכל העדכונים לקראת כנס הקהל הגדול - מדור "נשי חב"ד" ב-COL
כינוס נשי חב
הכנס אשתקד (ארכיון: COL)

השתתפות בכנס, מעבר לחוויה החברתית האדירה, היא חוויה רוחנית ואף צינור אישי לברכה ולהצלחה בגשמיות וברוחניות. פרטים נוספים על התוכנית – יהיו בקרוב, עקבו אחר הפרסומים. ובינתיים לאינפורמציה נוספת:

הכנס יתקיים בעזרת השם, ביום חמישי, י' בתמוז, (2 ביולי). הזמנות אישיות מרהיבות עין נשלחו אל ביתן של למעלה מעשרת אלפים נשים ובנות וחולקו במוסדות החינוך העל יסודיים. השנה, לרגל שנת 'הקהל' והמקום רחב הידיים מתאפשרת השתתפות של כל בנות חב"ד הבוגרות בכנס החשוב והמרומם. אם לא קבלת הזמנה אישית לכנס תוכלי להתקשר למשרדי הארגון בטלפון 9606142 03 ולעדכן את פרטייך במאגר הארגון.

דלתות ההיכל ייפתחו בשעה אחת עשרה בבוקר. המליאה תיפתח בשעה שתיים עשרה. סיום משוער בשעה חמש אחר הצהריים. עם כניסתה למתחם הכנס תקבל כל אישה ובת תיק אישי ובו עיתון הכנס, תוכנייה, ושי אישי הכולל אלבום ותקליטור של הכנס הקודם. באולמות הכניסה: כתיבת פדיון נפש לרבי, כיבוד קל והתארגנות באולם השמרטפייה. כבכל שנה, לנציגות ארגון נשי ובנות חב"ד שי מיוחד כהוקרה על פעילותן המאומצת לטובת נשי ובנות ישראל במהלך השנה כולה.

נשים צעירות רבות חפצות להשתתף בכנס המיוחד, אשר מעבר למפגש החברתי החד שנתי שהוא מהווה, נותן הרבה כוח, גם להתמודדויות הימיומיות, ומחזק את שמחתה של כל אישה בתפקיד העיקרי שלה – גידול הילדים וחינוכם והעצמת ביתה שלה בתורה וחסידות. אימהות לתינוקות יונקים תוכלנה להגיע עם התינוק והשמרטפית שלו. במתחם הכנס יוקצה חדר ממוזג ונעים לרשות התינוקות והשמרטפיות שתגענה עמם. רעיון לאימהות המחפשות שמרטפית: ניתן לתאם יחד שמרטפית אחת לשניים שלושה תינוקות. לשמרטפיות – הפתעה: בחדר זה גם יוצב מסך שיעביר בשידור חי את מהלך הכנס.

במוקד מכירת הכרטיסים ישנה פעילות בלתי פוסקת של קניית כרטיסים. מכירת הכרטיסים בעיצומה והכרטיסים נשלחים בימים אלו בדואר רשום לבתיהן של אלפי הרוכשות. השנה נעשה מאמץ להוזיל את מחירי הכנס, ביחס למחירי אשתקד. מחיר כרטיס לנשים עומד על 120 ₪ אך לרוכשות ומחדשות מנוי 'מועדון נשי' הוזלה של 50% -60 ₪ בלבד לכרטיס. מחיר הכרטיס לבנות עומד על 60 ₪ ולרוכשות דרך מוסדות החינוך 50 ₪ בלבד. בנות שירכשו כרטיסים מוזלים דרך המוסדות תשבנה יחד בקבוצות. לרשימת הבנות אצלן ניתן להשיג כרטיסים מוזלים לחצו כאן.

חשוב לציין שהמחירים המוזלים הנם עד ליום חמישי ג' בתמוז, שבוע לפני הכנס. לאחר תאריך זה תהיה עלייה של 40 ₪ במחירי כל הכרטיסים. בכרטיס הכנס כלול גם כרטיס הגרלה לנסיעה לרבי בשם אלפי משתתפות הכנס, ועוד הערה חשובה: ניתן לרכוש כרטיסים לכנס מכספי מעשר. אז הזדרזי והבטיחי את מקומך: 035022270 או במייל: [email protected]. להתראות בכנס הארצי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.