מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשס״ט 21.06.2009

לקראת הכנס הארצי וג בתמוז - מבצע 'תורה כפולה ומכופלת'

מאות נשים ובנות עוסקות בימים אלו, בחברותות, באופן עצמאי וגם קבוצתי בלימוד תורתו של הרבי, במסגרת המבצע השנתי של נשי ובנות חב"ד – תורה כפולה ומכופלת. המבצע שנפתח לפני חודש בג' בסיון, בד בבד עם פתיחת ההרשמה לכנס הארצי, הזמין כל אישה ובת להוסיף 3 פעמים בלימוד תורתו של הרבי, במשך חודש המבצע, עד לג' בתמוז  לסיפור המלא
לקראת הכנס הארצי וג בתמוז - מבצע 'תורה כפולה ומכופלת'
לוגו המבצע
מאות נשים ובנות עוסקות בימים אלו, בחברותות, באופן עצמאי וגם קבוצתי בלימוד תורתו של הרבי, במסגרת המבצע השנתי של נשי ובנות חב"ד – תורה כפולה ומכופלת. המבצע שנפתח לפני חודש בג' בסיון, בד בבד עם פתיחת ההרשמה לכנס הארצי, הזמין כל אישה ובת להוסיף 3 פעמים בלימוד תורתו של הרבי, במשך חודש המבצע, עד לג' בתמוז.

באחת הפעמים הוצע לנשים ולבנות ללמוד את שיחות הרבי בנושאי אהבת ישראל, כהכנה לשיחה שתילמד אי"ה ביחד עם עוד 7000 נשים בכנס הארצי ביום חמישי הבא, י' בתמוז, בהיכל נוקיה. השיחות ללימוד משותף הן: 1. שיחת הרבי לל"ג בעומר, מליקוטי שיחות כרך ל"ב (ויקרא) עמוד 149 או 2. שיחת הרבי לפרשת קדושים ב', מליקוטי שיחות כרך י"ז (ניתן להשיג את הכרך בעברית). ניתן להוסיף באופנים הבאים: הצטרפות לשיעור קיים, לימוד בחברותא – עם חברה, בת, אחות וכדו' או עם הבעל, לימוד אישי, הארכת זמן שיעור קיים או הגדלת תדירותו, לימוד תכנים נוספים או עומק נוסף וכן ייסוד שיעור חדש. כל אישה ובת שהשתתפו במבצע ממלאות את הספח שצורף להזמנה לכנס.

את הספח הן תבאנה עימן ביום הכנס להיכל נוקיה ותשלשלנה אותו אל אחת מהתיבות הרבות שיוצבו ברחבי המתחם. במהלך הכינוס יערך טקס סיום המבצע והגרלה על כרטיס טיסה לרבי ועל ספרים יקרי ערך. מטרת המבצע: הוספה בהתקשרות לרבי לקראת היום הגדול והקדוש ג' בתמוז, על ידי לימוד תורתו והתאחדות רוחנית של אלפי נשים ובנות על ידי לימוד החומר המשותף.

הצטרפי גם את אל אלפי הנשים והבנות בלימוד תורתו של הרבי ואל תשכחי להביא עמך את ספח המבצע לכנס. אם אין בידך את ספח המבצע תוכלי לקבלו במשרדי הארגון בטלפון 9606142 03 או להורידו כאן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.