מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשס״ט 19.06.2009

מאות שלוחים ומקורבים בהתוועדות ליד ה"אוהל" ● וידאו וגלרייה

למעלה מחמש מאות שלוחים ובעלי בתים מעיר ניו יורק וסביבותיה התאספו ליד ה'אוהל' הק' של הרבי להתוועדות מיוחדת כהכנה לג' תמוז ● ההתוועדות אורגנה על ידי צעירי אגודת חב"ד המרכזית עבור השלוחים בעיר ניו יורק וסביבותיה ומקורביהם. במבנה שחוץ לאוהל התכנסו השלוחים ומקורביהם לערב המיוחד ● הערב היה מושקע ודגש הושם על כל הפרטים של כיבוד יפה ומגוון, מקומות מיוחדים לנשים ומסכי ווידיאו לרוב לתועלת הקהל הנכבד  דיווח מלא, גלריית תמונות, וקטע וידאו    
מאות שלוחים ומקורבים בהתוועדות ליד ה
למעלה מחמש מאות שלוחים ובעלי בתים מעיר ניו-יורק וסביבותיה התאספו ליד ה'אוהל' הק' של הרבי להתוועדות מיוחדת כהכנה לג' תמוז. ההתוועדות אורגנה על ידי צעירי אגודת חב"ד המרכזית עבור השלוחים בעיר נו יורק וסביבותיה ומקורביהם. במבנה שחוץ לאוהל התכנסו השלוחים ומקורביהם לערב המיוחד. הערב היה מושקע ודגש הושם על כל הפרטים של כיבוד יפה ומגוון, מקומות מיוחדים לנשים ומסכי ווידיאו לרוב לתועלת הקהל הנכבד.

הרב אילן וויינבערג שליח בלונג איילנד הנחה את הערב בטוב טעם ובאופן מסודר ומקצועי. הרב אברהם שניאור דיבר בערגה על ביקוריו אצל הרבי ועל התעניינות הרבי בכל השטחים השייכים לעם היהודי. "הרבי דאג לכל יהודי ויהודי באופן אינדיבידואלי פרטי" ופעילותו של הרבי, וזאת הוא אמר ממבט אישי ומנסיעותיו בכל העולם, חובקת כל חלק בעולם. הרב סימן יעקבסאהן דיבר על ההשפעה של הרבי על כל אנשי הדור ואיך שהרבי חדר לנשמתו של כל אחד.

מקהלה חסידית "א חסידישע קאפעליע" בניצוחו של הרב בערל צוקער הכניסה את הקהל העצום למצב רוח מיוחד כששרו את ניגוניו של הרבי. "אי אפשר לבטא במילים איזה התעלות רוחנית הורגשה כשניגנו והשתתפו בניגוניו של הרבי כשהיו נמצאים בקירוב מקום לאוהל הקדוש". זה היה ערב של עידוד וחיזוק, אמונה ובטחון" אמר הרב שמואל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית "ואנחנו מודים לשלוחים על פעולותיהם הנשגבות והשתדלותם המרובה בהתוועדות מיוחדת זו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.