מערכת COL | יום כ"ה סיון ה׳תשס״ט 17.06.2009

באהלי תורה נותנים כבוד זה לזה

מבצע "כבוד זה לזה" בתלמוד תורה "אהלי תורה" בקראון הייטס, תופס מקום של כבוד כמבצע הגדול ביותר בשנה. במשך חודש שלם עוסקים התלמידים בשינון פתגמי 'אהבת ישראל' ובביצוע משימות שונות ומגוונות בנושא כבוד זה לזה לסיפור המלא
באהלי תורה נותנים כבוד זה לזה
מבצע "כבוד זה לזה" בתלמוד תורה "אהלי תורה" בקראון הייטס, תופס מקום של כבוד כמבצע הגדול ביותר בשנה. במשך חודש שלם עוסקים התלמידים בשינון פתגמי 'אהבת ישראל' ובביצוע משימות שונות ומגוונות בנושא כבוד זה לזה.

השנה, לכבוד שנת "הקהל" הוכנסה חיות חדשה במבצע, מה שהפך אותו בין רגע למבצע הסוער ביותר. המבצע חולק לשלושה מסלולים: כיבוד חברים, כיבוד מורים וכיבוד הורים. המבצע התקיים לשכבה הצעירה, כיתות ג-ד-ה המונים יחד כ-300 תלמידים כן ירבו.

במסגרת המבצע למדו מידי יום פתגם בעל-פה בנושא כבוד זה לזה, ונבחנו אצל הבוחנים מכיתה ח'. כל פתגם זיכה אותם ב'כארד' – כרטיס מיוחד אותם צברו החיילים.

בנוסף, על התנהגות טובה בכיתה חילק המורה מידי יום 'כארד' מיוחד למצטיינים, ואפילו ההורים בבית שיתפו פעולה וחילקו לילדיהם 'כארד' נוסף על התנהגות טובה בבית.

את ה'כארדים' קיבלו ההורים מראש, אחרי שחתמו על טופס ובו כללי המבצע, והביעו את נכונותם להשתתף ולשתף פעולה עם בניהם.

עם ה'כארדים' קנו התלמידים בחנות "צבאות השם" בתלמוד תורה, חלקים מפאזל (אמיתי!) אשר הודפס במיוחד למבצע, כאשר על הפאזל תמונות שונות של הילדים עצמם, מבצעים מעשי חסד וכבוד זה לזה. כל 'כארד' שווה חלק פאזל אחד, כאשר האזל כולו כולל 50 חלקים שונים.

בנוסף, על כל 5 חלקים קיבלו התלמידים כרטיס 'בונוס' המזכה אותם בשלל הפתעות: פיצה בחנות הפיצה 'קינגסטון', גלידה או פופקורן בחנות הממתקים בשכונה, ושלל הפתעות נוספות נדבת ליבם של החנויות בשכונה שנרתמו כולם לצורך המבצע.

בסיום המבצע, נערכה הגרלת פרסים ענקית בין כל המשתתפים שהצליחו לסיים את הפאזל בשלמותו. ייחודיותה של ההגרלה הייתה בכך שכל תלמיד זוכה בפרס בטוח, וההגרלה היא רק על איזה פרס הוא יזכה מתוך שלל הפרסים.

בסיום כינוס חלוקת הפרסים נערך מעמד ה"עליה בדרגה" של 15 חיילי 'צבאות השם', במסגרת התוכנית של 'חיילי צבאות השם' העולמית. החיילים עלו מדרגת טוראי לרב טוראי, וקיבלו סוודרים של צ"ה וכן ספר מדליות חדש כיאה לדרגתם החדשה. התוכנית פועלת בכל השנה, ובה צוברים החיילים מדליות ועלים בדרגה, ע"י מילוי משימות.

במשרד הפעילות נרשמה הצלחה מסחררת למבצע המיוחד, שללא ספק השאירה חותם חסידי רב על התלמידים. מארגני המבצע הת' לוי ורנאי והת' זכריה לנדאו מודים לכל אלו שתמכו ועזרו, ובמיוחד לרב פנחס רפפורט מנהל השכבה הצעירה בת"ת, וכן למלמד הוותיק הרב וועלוועל קארפ, על כל עזרתם ותמיכתם לאורך המבצע, ולאורך שנת הפעילות כולה.

כאן המקום להודות לבתי העסק שנרתמו למען המבצע: לוי קומער אלקטריק, אמפייר גירל, פיצה קינגסטון, נאש וורלד – עולם הממתקים, פרידמן – השכרת ציוד סוכר ופופקורן, וכן לשאר המשפחות שתרמו מכספם לקיום המבצע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.