מערכת COL | יום כ"ו סיון ה׳תשס״ט 18.06.2009

תלמידים בנתניה עושים תקשורת

בת"ת חב"ד דברי מנחם נתניה בראשות של הרב ברק כוכבי תלמידים עושים תקשורת. בעבודת צוות משותפת מפיקים התלמידים עיתון בתלמוד תורה. על המלאכה מנצח הרב מאיר מור-יוסף שמלווה את העיתון מיום לידתו בהצלחה רבה  לסיפור המלא
תלמידים בנתניה עושים תקשורת
בת"ת חב"ד דברי מנחם נתניה בראשות של הרב ברק כוכבי תלמידים עושים תקשורת. בעבודת צוות משותפת מפיקים התלמידים עיתון בתלמוד תורה. על המלאכה מנצח הרב מאיר מור-וסף שמלווה את העיתון מיום לידתו בהצלחה רבה.

מה בעיתון?

העיתון כולל מס' פינות, בראש העיתון הפינה חינוכית- ליקוט קצר ממאמרי הרבי בעניין החינוך , פינת חדשות הכוללת הודעות עבור ההורים והתלמידים ,פינת "מבצע הקהל"-הכוללת הודעות על משימות התלמידים במסגרת מבצע "שנת הקהל" , פינת "שיח תלמידים"- תלמידים המשוחחים על חוויות בלימודים , פינת "ראיון של רעיון" – ראיון קצר עם דמויות פעילות בהפצת יהדות וגמ"ח בקהילה
ופינת "מצטייני השבוע" בו מצוינים מצטייני השבוע בשקידה והתמדה בתפילה והתנהגות חסידית.

חינוך לתקשורת חסידית

החיבור לכל יהודי עובר בתקשורת, העיסוק ביצירת העיתון מלמד את התלמידים לתקשורת חסידית נכונה. העיתון ספוג כולו באהבת ישראל והנהגות חסידיות.

חינוך ליצירה ולעבודת צוות

ייחודו של העיתון מבחינה חינוכית, הוא אחריותם המלאה של התלמידים בכל תהליכי הפקת עיתון, מתהליך הכתיבה והיצירה ועד תהליך ההפצה. העשייה היצירתית של כל תלמיד בנטייתו מעצימה את התלמידים ומחנכת אותם לעשייה משותפת ועבודת צוות.

חינוך למצוינות ולעשייה חברתית

העיתון הוא במה לחשיפת העשייה חברתית של תלמידים למען תלמידים בת"ת ומקום לציון מצטייני הת"ת בהתנהגותם החברתית ובהתמדתם בלימודים.

חיזוק הקשר עם ההורים

העיתון פותח צוהר עבור הורי התלמידים לחיי התלמידים ולעשייה החברתית והלימודית בת"ת. בנוסף הוא משמש אמצעי קשר להעברת הודעות כלליות לציבור ההורים והתלמידים מעת לעת.

חיזוק הקשר עם הקהילה

העיתון, המופץ בקרב הקהילה, מחזק את הקשר בין תלמידי הת"ת לקהילה. תכני העיתון כוללים ראיונות עם דמויות הפעילות בקהילה וסיקור פעילויות ואירועים למען הקהילה.

הוד והדר
העיתון יוצא לאור מידי שבוע בפורמט צבעוני מהודר.

ואלה שמות התלמידים היקרים חברי מערכת העיתון אשר טורחים במסירות מידי שבוע בהפקת העיתון: אלון מירכור, נתנאל כימיאגרוב, אפרים דרוקמן, מנדי מן , שניאור לויטין, לוי יצחק לויטין, יוסי אקסלרוד. כולם יבואו על הברכה!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.