מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תשס״ט 16.06.2009

הקובץ בו לומדים אלפי תמימים לקראת ג' תמוז ● להורדה

לקראת יום ההילולא ג' תמוז הוציא-לאור 'ועד תלמידי התמימים' קובץ מיוחד העוסק בנושא "עולם התחייה בתורתו של הרבי" ● הקובץ את שיטת הרבי כפי שהיא משתקפת בשיחות, באגרות, במאמרים וברשימות הקודש  להורדת הקובץ
הקובץ בו לומדים אלפי תמימים לקראת ג' תמוז ● להורדה
במסגרת מבצע ההכנה חיים את הזמן הפועל בקרב תלמידי ישיבות תות"ל ברחבי הארץ, הפיק 'ועד תלמידי התמימים העולמי' קובץ מיוחד בשם 'תורת חיים' המביא את שיטת הרבי בנושא עולם התחייה כפי שמשתקפת בשיחות, באגרות, במאמרים וברשימות הקודש.

החוברת מחולקת לארבעה שערים, כאשר בכל שער מבואר פרט אחר מנושא עולם התחייה, מתוך חלק אחד בתורת הרבי. בכל שבוע ייבחנו התמימים על שער אחד מתוך החוברת – שער אגרות קודש, שער רשימות, שער שיחות ושער מאמרים.

כל שער מכיל בתוכו נושא המבואר בתורת הרבי, סיכום מפורט על כך, ופנינים נבחרים מלוקטים ומעובדים מתורת הרבי המוסיפים נופך וטעם לחומר הנלמד. בתחילת הקובץ נדפס מבוא מיוחד המבאר בקווים כלליים את מהותו של עולם התחייה.

במקביל לשערי הקובץ ובתור נספח, נדפסו בסופו סקירות מאלפות אודות כל חלק וחלק מתורת הרבי. על שיחות הקודש הובא התמליל של פאנל החוזרים הנודע, שקיים ה'ועד' בימי חודש תשרי תשס"ז בחצרות-קדשנו.

קובץ נוסף שהופק לצורך המבצע, וחולק לכל משתתף בו, מלקט את התייחסויות הרבי לנושא הכתיבה לנשיא הדור, נחיצותה וחביבותה. בתור מבוא הובאה סקירה מקיפה על אופני הכתיבה – פ"נ דו"ח ובשורות טובות, לרבי.

להורדה: תורת חיים
להורדה: הכתיבה לרבי
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.