מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תשס״ט 16.06.2009

המשבר הכלכלי: המטיילים נרתמו לסייע לבתי-חב"ד בתאילנד

נרתמים לסייע: בתי-חב"ד בתאילנד, בשעריהם עברו עשרות-אלפי מטיילים בעשור האחרון, נקלעו באחרונה למשבר כלכלי קשה, כך נודע ל-COL ● קבוצת מטיילים ישראלים החליטה להירתם ולסייע לבתי-חב"ד ● אחד המבקרים בבית-חב"ד, שלח למקורביו מייל ובו תיאר את המצב: "בשל המשבר הכלכלי הופסקה התמיכה ופסקו רוב התרומות הגדולות כמעט באופן מוחלט! דבר אשר מאיים על המשך קיומו של המפעל האדיר הזה" ● רוצים לסייע? כנסו לכתבה המלאה לסיפור המלא
המשבר הכלכלי: המטיילים נרתמו לסייע לבתי-חב
בית חב"ד בנגקוק (צילום ארכיון: ישראל ברדוגו)
מאת כתב COL

לא סוד שהמצב הכלכלי מקשה רבות על פעילות בתי-חב"ד ברחבי העולם. הסיוע הפיננסי של התורמים והגופים הרישמיים הוקטן משמעותית והדבר גורם לדאגה רבה בלא-מעט בתי-חב"ד.

אחת המדינות, בהם בתי-חב"ד נקלעו למשבר, היא תאילנד. במדינה פועלים מספר בתי-חב"ד כשהמרכזי שבהם ממוקם בבנגקוק. 

בימים האחרונים, אחד המטיילים הפיץ מייל לחבריו. COL מפרסם את המייל במלואו:

אני פונה לכל אחד מכם במייל זה בפניה אישית... לאור המצוקה הקשה והאמיתית אליה נקלע בית חב"ד בבנקוק בשל המשבר הכלכלי האחרון.

כשנסענו לטייל במזרח, בתי חב"ד היו שם בשבילנו! בואו אנחנו עכשיו נהיה כאן בשבילם! המקום המיוחד הזה... מארח ודואג למאות אלפי ישראלים ויהודים מרחבי העולם!

כולנו חווינו את הרגעים הקסומים בבית חב"ד - את השבתות הנפלאות, את השיחות המרתקות עם אנשי חב"ד המדהימים, את האוכל הטעים, ההתרגשות מקריאת המיילים, האינטרנט, שיחות עם המשפחה וחברים בעמדת הטלפונים שעומדת לרשותנו, תחושת הביתיות אחרי חודשים ארוכים מחוץ לישראל, ואת המסירות והדאגה הבלתי פוסקת של אנשי חב"ד המיוחדים.

אנו רוצים לסייע לבית חב"ד על מנת... שפעילות מבורכת ומדהימה זו תימשך ולפיכך, אנו מבקשים את עזרתכם ותרומתכם בהתאם ליכולתכם!

בשל המשבר הכלכלי... הופסקה התמיכה ופסקו רב התרומות הגדולות כמעט באופן מוחלט!! דבר אשר... מאיים על המשך קיומו של המפעל האדיר הזה!

עכשיו זה ביידים שלנו!! כדי לדאוג לבית החם הזה לטווח ארוך...

בואו כולנו נירתם לקמפיין שיזם לאחרונה הרב נחמיה מנהל בית חב"ד בנגקוק, באמת בלית ברירה ונחתום על "הוראת קבע". חברים יקרים... כל סכום ולו הקטן ביותר יתקבל בברכה ויעזור להצלת בית חב"ד תאילנד!!

חיתמו על הוראת קבע של 10 ש"ח, 20 ש"ח, 50 ש"ח, 80 ש"ח... 100 ש"ח בחודש, כל סכום יעזור! הם היו ועדיין שם בשבילנו! בואו ניהיה כאן בשבילם!

אני אישית עשיתי את זה מיד כששמעתי על המצב של בית חב"ד. הכי קל להגיד "עכשיו אני לא יכול", "שחררו אותי" וכו'. נכון שלכולנו יש כבר התחייבויות קודמות, אבל אל תישכחו ש... ויתור על קפה ועוגה פעם אחת בחודש וכבר עשיתם מצווה גדולה!!!

בואו נוכיח שוב איך עם ישראל מאוחד ונרתם למטרה משותפת; עשרות ומאות אלפים פוקדים את בתי חב"ד מידי שנה! זה עכשיו בידים שלי ושלך אם הבית הזה ימשיך להתקיים גם עבורם...

אפשר לתרום באופנים הבאים: לתרומה מאובטחת בהוראת קבע או חד פעמית בכרטיס אשראי לחץ כאן.

לשלוח את תרומותכם לכתובת ידידי בית חב"ד תאילנד ת.ד. 2035 כפר חב"ד 60840. לחתום על הוראת קבע ישירות מחשבון הבנק שלכם ולשלוח לתיבת דואר הנ"ל. את הקובץ ניתן להוריד מהאתר של חב"ד תאילנד.

הפקדה לחשבון הבנק בישראל: שם החשבון: "ידידי בית חב"ד בנגקוק", בנק המזרחי, סניף יהוד 514, מס' חשבון 190828.

כולי אמונה ותקווה שרבים ייענו ויתרמו על מנת... שיבנה בסיס חודשי רחב שיחזיק את בית חב"ד בתאילנד. תודה רבה לכם על זמנכם ועזרתכם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.