מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תשס״ט 16.06.2009

הסטודנטים מארה"ב נחשפו לנפגעי הטרור

בימים אלו מבקרים בישראל קבוצת סטודנטים יהודים מארה"ב במסגרת פרוייקט "ישראל לינק" של חב"ד בקמפוס, הביקור נועד להעמיק את הקשר היהודי של הסטודנטים וללמוד על ארץ הקודש ● בשיתוף פעולה עם מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הסטודנטים אירחו לארוחת ערב סטודנטים מישראל ● דרור ממודיעין ריתק את הסטודנטים בסיפור פציעתו בשירותו הצבאי כלוחם באזור השומרון ועל צעירי חב"ד המלווים אותו בשיקום הארוך שנמשך עד היום לסיפור המלא
הסטודנטים מארה
בימים אלו מבקרים בישראל קבוצת סטודנטים יהודים מארה"ב במסגרת פרוייקט "ישראל לינק" של חב"ד בקמפוס, הביקור נועד להעמיק את הקשר היהודי של הסטודנטים וללמוד על ארץ הקודש.

בשיתוף פעולה עם מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הסטודנטים אירחו לארוחת ערב סטודנטים מישראל שסיפרו על מסלול חייהם השונה בתכלית מחייו של סטודנט אמריקאי, הם שיתפו אותם בהקרבה שלהם למען ההגנה על ארץ ישראל ועל פציעתם בפעילות מבצעית ובפיגועי טרור. דרור בן 26 ממודיעין ריתק את הסטודנטים בסיפור פציעתו בשירותו הצבאי כלוחם באזור השומרון.

היה זה בנר חמישי של חנוכה הכוח קיבל התראה חמה על מחבל הנמצא בדרכו לקניון בכפר סבא לבצע פיגוע רב נפגעים במהלך אחד מאירועי חנוכה המרכזיים. הם עצרו לבדיקה מונית פלסטינית שעוררה את חשדם של הכוח, ובעיצומה של בדיקת הנוסעים פוצץ את עצמו אחד הנוסעים שהתברר שהוא המחבל המבוקש, הקצין הישראלי נהרג במקום ודרור שנפצע פגיעה רב מערכתית המשיך לבצע ירי לעבר המונית על מנת לוודא שאין שם מחבל נוסף.

הוא פונה לבית הרפואה במצב קשה מאוד ועבר מספר ניתוחים מורכבים, בשלב זה נפגשו אנשי צעירי חב"ד עם הוריו בחדר ההמתנה, והדליקו איתם נר חנוכה ושרו יחד בכוונה גדולה "על הניסים ועל הנפלאות... בימים ההם בזמן הזה".

צעירי חב"ד מלווים את דרור בשיקום הארוך שנמשך עד היום. במקביל מנסה דרור לנהל שגרת חיים של לימודים ומבחנים, אבל החיוך שעל פניו מסגירות את התחושה הפנימית שהוא ניצח בקרב ההוא והוא נחוש להמשיך לנצח גם באתגרים שעומדים לפניו בעתיד.

הסטודנטים הודו לו בחום ולאחר מחיאות כף קצובות פרצו כולם בריקוד שירת "עם ישראל חי" כשדרור נישא על כתפיהם כשכולו נרגש מעוצמת ההזדהות שלהם איתו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.