מערכת COL | יום י"ט סיון ה׳תשס״ט 11.06.2009

חדש ברשת: אתר אינטרנט לנשים ברוסית

הקהילה היהודית בלוגנסק, בראשות השליח הרב שלום גופין, הקימה אתר אינטרנט קסום ועשיר בתכנים, הפונה לאישה היהודיה דוברת רוסית בכל מקום שהוא ● האתר www.jewishwoman.ru הוא גרסא וירטואלית של מגזין הנשים הפופולרי "עולם האישה היהודיה" וכמוהו נערך על ידי צוות מומחים בניהולה של השליחה הגב' חנה גופין  לסיפור המלא
חדש ברשת: אתר אינטרנט לנשים ברוסית

הקהילה היהודית בלוגנסק, בראשות השליח הרב שלום גופין, הקימה אתר אינטרנט קסום ועשיר בתכנים, הפונה לאישה היהודיה דוברת רוסית בכל מקום שהוא. האתר www.jewishwoman.ru הוא גרסא וירטואלית של מגזין הנשים הפופולרי "עולם האישה היהודיה" וכמוהו נערך על ידי צוות מומחים בניהולה של השליחה הגב' חנה גופין.

האתר, כמו גם המגזין, משלבים איכות של רוח  עם חומר ומגישים חומר יהודי בכלים נאים. באתר מדורי תוכן רבים כגון: חינוך יהודי, משפחה יהודית, חגי ישראל, תוכני הפרשה, אופנה ויופי, בריאות, פינת המומחים ועוד רבים נוספים, כשחוט השני השזור ביניהם הוא מעמדה המרומם של האישה היהודיה וכוחה הרב במעגלי החיים האישי, המשפחתי והחברתי.

בניית האתר התאפשרה הודות לשיתוף פעולה של שליחות רבות מחבר העמים ומישראל, שבמשך עשר שנים כתבו וערכו מתוך השקעה ובמאמץ רב כתבות רבות למגזין הנשים, וזכו ומזכות אלפי נשים בחבר העמים בקריאת מידע תורני מרתק ובעשיית צעדים משמעותיים בדרך ישראל סבא.

לכניסה לאתר: www.jewishwoman.ru


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.