מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשס״ט 09.06.2009

במרכז הוועידה: "מצדיעים למוסדות חב"ד בישראל" ● גלרייה

במרכז וועידת מנהלי מוסדות חב"ד נערך אירוע ההצדעה למוסדות חב"ד שעמד בסימן "מצדיעים למוסדות חב"ד", בו השתתף גם השר לחברה ומורשת ישראל משולם נהרי, ובמהלכו נשאו דברים: רבו של כפר-חב"ד הרב מרדכי שמואל אשכנזי שדיבר על הצורך להקים מוסדות חינוך לצעירים נושרים בחב"ד, סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש דיבר על הצורך לשמור על "ארמונות המלך" שהם מוסדות חב"ד, ויו"ר אגודת חסידי חב"ד בארה"ק הרב יוסף יצחק אהרונוב שדיבר על היעוד של אגו"ח כגוף מרכזי ומוסד עליון לעשרות קהילות חב"ד בישראל לסיפור המלא ולתמונות   ● ירושלים: נפתחה "ועידת המנהלים" של אגו"ח
במרכז הוועידה:
(צילום: ישראל ברדוגו)

שרון גושן, מרכז הכנסים pavilion

במרכז וועידת מנהלי מוסדות חב"ד נערך אירוע ההצדעה למוסדות חב"ד שעמד בסימן "מצדיעים למוסדות חב"ד".

המנחה הרב נפתלי רוט העומד בראש המרכז חינוכי חסידותי של צעירי חב"ד נשא דברים קצרים על מהותה של אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש ועל מהותה "לאגד ולאחד" את כל המוסדות של חב"ד בישראל.

רבו של כפר-חב"ד הרב מרדכי שמואל אשכנזי דיבר על הצורך להקים מוסדות חינוך לצעירים נושרים בחב"ד שהיא בעיה מהותית בכל המגזר החרדי, וקרא לצאת בהחלטה מעשית בנושא חשוב זה.

הרב רוט נשא דברים קצרים על מהותה של אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש ועל מהותה "לאגד ולאחד" את כל המוסדות של חב"ד בישראל.

סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש דיבר על הצורך לשמור על "ארמונות המלך" שהם מוסדות חב"ד בישראל ועל חשיבות הוועידה שמאחדת את ראשי המוסדות מתוך "שבת אחים גם יחד". הוא ציין כי הוא מכיר מקרוב רבים מראשי המוסדות שמבקשים עזרה במשרדו, וכי ישמח להמשיך ולסייע להם בכל יכולתו.

את אירוע ההצדעה כיבד בנוכחותו גם השר משולם נהרי שנשא דברים שעה קודם לכן במהלך דיוני הוועידה. את המעמד הנעים בפרקי שירה וזמרה הזמר החסידי ר' מנדי ג'רופי, ובפני משתתפי הוועידה הוקרן סרט וידאו המתעד את פעילות אגודת חסידי חב"ד בישראל.

דברי נעילה באירוע נשא יו"ר אגודת חסידי חב"ד בארה"ק הרב יוסף יצחק אהרונוב שדיבר על היעוד של אגו"ח כגוף מרכזי ומוסד עליון לעשרות קהילות חב"ד בישראל, והודה למזכ"ל אגו"ח על אירגון הוועידה.

בתום האירוע פנה הקהל להמשך דיוני הוועידה והאזין להרצאות מומחים בנושא. את הוועידה עיצבה בכשרון רב ובהתנדבות הגב' גאולה לאיינס.

את האירוע הפיק מיכאל כפלין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.