מערכת COL | יום ט"ז סיון ה׳תשס״ט 08.06.2009

קונטרס שישי מרשימות היומן של הריי"צ נ"ע ● להורדה

הפרויקט הגדול של הדפסת רשימות היומן של אדמו"ר הריי"צ נ"ע בצורה מסודרת עם מראי מקומות וציונים, שהתחיל בתשרי תשס"ז, ממשיך בעיצומו, וכעת יצא לאור הקונטרס השישי הכולל רשימת יומן שתוכנה קיצור תולדות שני הדורות הראשונים של רבותינו נשיאינו, נשיאי חב"ד ● רשימות אלו יוצאות לאור מזמן לזמן בסידרת קונטרסים בודדים, ובבוא היום ייאספו כולם לתוך ספר אחד או כמה ספרים להורדת הקובץ
קונטרס שישי מרשימות היומן של הריי
הפרויקט הגדול של הדפסת רשימות היומן של אדמו"ר הריי"צ נ"ע בצורה מסודרת עם מראי מקומות וציונים, שהתחיל בתשרי תשס"ז, ממשיך בעיצומו, וכעת יצא לאור הקונטרס השישי הכולל רשימת יומן שתוכנה קיצור תולדות שני הדורות הראשונים של רבותינו נשיאינו, נשיאי חב"ד.

כבר נודע בשערים אשר אדמו"ר הריי"צ ברשימותיו פתח צינור חדש של מקורות ופרטים רבים בתולדות רבותינו נשיאינו, אלא שעד עתה היו רשימות אלה מפוזרים במקומות שונים, חלקם כלולים באגרותיו, חלקם נדפסו בספרי השיחות והמאמרים שלו, חלקם נדפס בכתבי עת שונים, חלק נלקט בספרי התולדות של רבותינו נשיאינו, וחלקם עדיין לא ראה באור הדפוס ומסתובב בהעתקות שונות. גם החלקים שנדפסו, ברובם אין מראי מקומות וציונים, וכן השוואות למקורות מקבילים.

אי לכך, נתעוררה מערכת "אוצר החסידים" להוציא לאור את הרשימות הללו באופן מסודר, עם מראי מקומות וציונים, דבר דבור על אופנו.

רשימות אלו יוצאות לאור מזמן לזמן בסידרת קונטרסים בודדים, ובבוא היום ייאספו כולם לתוך ספר אחד או כמה ספרים.

העורך הראשי של מהדורה זו הוא הרה"ח ר' אהרן לייב (ברשד"ב) שי' ראסקין, שהתמחה כבר זה זמן רב בההדרת ספרי השיחות והמאמרים של אדמו"ר הריי"צ, ערך את רשימות האישים שב"תורת מנחם - רשימות היומן", והוא מגדולי המומחים בתחום זה.

לפני קונטרס זה יצאו לאור הקונטרסים: א) יומן תשרי-טבת תרנ"ב, שבט-ניסן תרנ"ג (יצא לאור בתשרי תשס"ז), ב) יומן ערב חנוכה תרנ"ג, עשרה בטבת תרנ"ג (יצא לאור בכסלו תשס"ז), ג) יומן תשרי-חשון תרס"ג (יצא לאור לי"ט בכסלו תשס"ח, בקונטרס "מאמרי י"ט כסלו תרפ"ב"), ד) יומן טבת-שבט תרנ"ג (יצא לאור בחנוכה תשס"ח), ה) "ויכוח הגדול – מינסק תקמ"ג" (יצא לאור באדר תשס"ט).

בקונט' שלפנינו אנו מוצאים הרבה פרטים חשובים לתולדות אדמו"ר הזקן ואדמו"ר האמצעי, כולל דברי חסידות שנמסרו מפיהם.

את הקונטרס הששי, כמו את הקונטרסים הקודמים, ניתן להשיג באתר של קה"ת, בחנות קה"ת, ובחנויות הספרים.

להורדת הקובץ: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.