מערכת COL | יום ט"ז סיון ה׳תשס״ט 08.06.2009

חומות של בערות וקנאות מזוייפת ● מאמר דעה

הגיע הזמן שהתקשורת החרדית תפקח את עיני הציבור, ותגלה להם מי ומה עומדים מאחורי מעשי ההרס והביזה, חילולי השבת ושנאת ישראל, שאין להם קשר ולו קלוש לקדושת השבת בעיר הקודש  למאמרבואו להגיב באמצעות "מערכת התגובות" >>>
חומות של בערות וקנאות מזוייפת ● מאמר דעה
ההפגנות הסוערות בירושלים

יצחק אונדסדורפר

ציבור היראים לדבר ה' בארץ הקודש, מתרחב לאורך ולרוחב בלי עין הרע בעשורים האחרונים, שמירה מדוקדקת על דיני התורה ומצוותיה מביאה ברכה לבית היהודי, וילדים בריאים ושלימים בונים בתים בקריות בשכונות ובפרויקטים רחבי הארץ.

היציאה מעבר לגבולות חומות ירושלים ובני ברק הביאה אנחת רווחה כלכלית, יישוב הדעת ומנוחת הדעת ללומדי התורה ולבעלי המלאכה, ועוד מעלות רבות וטובות שהביא המקום ב"ה עלינו.

התפתחות חשובה שבאה יחד עם היציאה מחומות השכונות הותיקות והסגורות, היא התקשורת הפתוחה, האמיתית והכנה. לא עוד תכתיבים של עסקנים, עם נכלולי בחירות ואינטרסים אלו ואחרים, לא עוד שקרים "בשם" גדולי ישראל, שמעולם כמובן לא הורו ולא כלום.

יש שהלכו רחוק מידי, יש שנתקעו באמצע, אבל הכיוון הכללי מבורך, והנחתום מעיד על עיסתו בגאווה, כל מערכת עיתון כזה או אחר שמחים להציג בסוף שנה את התועלת שהביאו בשחיטת "פרות קדושות" או בפריצה של נושאי "טאבו" מדומים. ציבור אנשי שלומינו מצביע בדוכני סופשבוע, אחוזי המכירות של העיתונים מוכיחים את מה שהציבור רוצה באמת. חדשות וידיעות על טהרת הקודש, כבוד לכל הפלגים והחצרות, לכל האדמ"ורים והרבנים, לכל הגדולים וראשי הישיבות.

אל אותם עורכי עיתונים, בעלי דעה צרופה, דעה ישרה ובלתי מפוחדת, באחריות וביראת השם ולא ביראת עסקן פלוני אלמוני, מוגשת הפנייה הבאה בשמם של אלפי בני ישראל בכל מקום שהם.

***

שבענו והותרנו ממלחמות תקריות ומאבקים שלא הביאו כלום לציבור החרדי, ורק להיפך. הציבור החרדי הוא כוח, כוח של יהדות ואמונה, כוח קנייה, כוח אלקטורלי, ועוד ועוד. ב"ה בשנים האחרונות רוב הבעיות מוצאים להם פתרונות בדרכי נועם ובדרכי שלום, דרכה של תורה.

השבת קבלנו תזכורת כואבת כי קומץ קטן ושולי עדיין מתעקש להיאחז בדרך קנאית חשוכה שאין לה קשר ולו קלוש למורשתו הקנאית המעוררת הערצה של ר' עמרם בלוי זצ"ל ודומיו, במעשיהם המחפירים הם מכתימים את כל ציבור יראי ה' שמתנער ממאבקים מסוג זה.

כל בר דעת יודע ומבין, שלא על קדושת השבת יצאו כאן להגן ,אלא לספק לצעירי השאבאב אקשן נטו, ולספק את יצר השעמום הגובר והולך, לאחר שכבר עברו עשר שנים מאז בילו העבריינים וארחי פרחי אלו על מדרכות וכבישי בר אילן \ שמואל הנביא.

אלא, שלא כולם יודעים זאת, הרבה הרבה תמימים הולכים שבי אחר מודעות הענק, כרזות מאירות העיניים, הכותרות הבומבסטיות, הדיווחים המגמתיים, והם מחכים לשמוע את האמת. זה תפקידכם, לעת כזאת הגעת אל המלכות.

הפחד הבלתי מוצדק, להתגרות כביכול בעדה החרדית, הוא לא נכון. עיון קצר בתולדות מאבק זה שרק החל, יוביל אתכם במהרה לחשיפת "גורמי העומק" הבוחשים בקדירה זו להנאתם, ומחזיקים את הציבור החרדי על רבניו ומנהיגיו כבני ערובה לשגיונותיהם. פרסום האמת, יקטע באיבו את מחול השדים המיותר הזה. אנא, למען קידוש שמו ברבים, הביאו את ברכת האמת אל תוך ביתם של המוני הקוראים התמימים.

הבה נבחן את הדברים לאמיתתם, בשכונת מאה שערים וסמטאותיה השבת לא מחוללת, היא מצוחצחת נקייה וטהורה, ילדים וילדות נהנים מסביבה רגועה כשברקע קולות תפלה ולימוד. סיפור החניונים הוא כיסוי עיניים בלבד, ואין כאן המקום לפרט, על ההסכמים והבריתות, על הדבר הברור לכולם כי אין כאן חילול שבת, וזה לא מפריע לשבת מנוחה של אף אחד מאותם מפגינים, חבל לבזבז עוד כמה שורות.
אלא מאי? עסקנים שונים ומשונים [שתפקידכם לחשוף את שמותיהם המלאים למען
ישמעו ויראו להמשיך בדרכם הקלוקלת], הוגים במוחם רעיונות איך למלאות את זמנם הבטל, מגייסים לבלרים, "עובדים" על שמשי וגבאי הרבנים, משקרים במצח נחושה לגאב"ד לראב"ד ולנכבדי ומנהיגי הציבור, כשהתוצאה היחידה היא, בניית חומות של ייאוש ושנאה חדשים בין ציבור החרדים לבין שאר היהודים בארץ ישראל, לשם מה ועל מה?

בקול גדול וברור תשאלו: אם טובת הציבור לנגד עיני אותם עסקנים, וקדושת שמירת השבת בראש מעייניהם, למה שלא תפתחו שיעורים בהלכות שבת? סמינרים של קירוב? תשקיעו כסף בעוד "מסיבות שבת" לצאן קדשים בשבת אחרי הצהרים, במקום שיזרקו רפש וטיט על יהודים שנאלצים לחלל שבת במסגרת כוחות הביטחון, במקום ללכת להתפלל מנחה של שבת באזור מגוריהם.

מודעות ענק על שיעורים בשמירת הלשון, מוסר אגדה או דף היומי צריכים למלאות את קירות גאולה ומאה שערים ולא דברי הבל על כביכול "מלחמה"... במי? במה?

הגיע הזמן! להסיר את מסכת השקר מעל מאבקים מדומים אלו, רדיפת רייטינג לשמה של עסקנים אלו, תוך יצירת להבות של כלום, ויצרים אפלים הבאים לידי סיפוקם בקריאות נאצה אלו ואחרות, לדון באזמל חד בחילולי השבת שנעשים על ידי פורצי והורסי חומות אלו [מבזי קרתא ומחריבי קרתא] בזריקה, שריפה, הרס, אלימות, ועוד מיני מרעין בישין. ההרס העצום של החינוך של ילדינו, המאמינים בתמימות למודעות הרחוב שמלחמה של קדושה יש כאן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.