מערכת COL | יום ט' סיון ה׳תשס״ט 01.06.2009

15 שנה ל-ג' תמוז: ישיבות חב"ד ישתתפו במבצע מיוחד

שלושים יום קודם: החל מבצע ההכנה לתלמידי התמימים בישיבות 'תומכי-תמימים' ברחבי העולם ● התמימים יידרשו להוסיף בלימוד תורת הרבי וייבחנו על חומר בנושא עולם התחייה כל הפרטים
15 שנה ל-ג' תמוז: ישיבות חב
היום (שני) נכנס לתוקפו מבצע ההכנה ליום הקדוש ג' תמוז: תלמידי התמימים התעוררו הבוקר אל תוך מבצע רחב-היקף שמקיים 'ועד תלמידי התמימים העולמי', זו השנה העשירית ברציפות.

המבצע יעסוק השנה בנושא "עולם התחייה בתורתו של הרבי" ובמסגרתו יידרשו התמימים ללמוד על הסוגיה מתוך חוברת מיוחדת המקבצת את שיטת הרבי כפי שמשתקפת בשיחות, באגרות, במאמרים וברשימות הקודש.

תחת הכותרת "חיים את הזמן" יתאחדו התמימים בצבירת אלפי דקות לימוד בתורת הרבי, ייבחנו על החומר הנבחר מתוך החוברת, וישתתפו בהגרלות ענק מידי שבוע על מאות ספרים מתורת הרבי. בנוסף, יזכה כל תמים מצטיין בסט ספרים ללא הגרלה וישתתף בהגרלה על כרטיס-טיסה.

נושא הכתיבה לרבי מקבל אף הוא ביטוי נרחב במסגרת המבצע שבסופו ידווח כל תמים לרבי על דקות הלימוד שצבר. לצורך כך, הופקה חוברת מיוחדת על מעלת הכתיבה לרבי עם מבוא מאלף על סדר ואופן הכתיבה.

ממשרדי 'ועד תלמידי התמימים' נמסר כי "מבירור שערכנו באמצעות הנציגים בישיבות תות"ל עולה כי המבצע התקבל בהתלהבות רבה בקרב התמימים ונרשמה השתתפות רחבה למעלה מהמשוער".

להורדה: תקנון המבצע (ישיבות קטנות)
להורדה: תקנון המבצע (ישיבות גדולות)

המבצע מתקיים לעילוי נשמת הרב צבי יוסף ע"ה בן הרב יעקב דוד הי"ד קוטלרסקי ולעילוי-נשמת הילד ב"צבאות השם" לוי-יצחק ע"ה בן יבדלחט"א הרב השליח שניאור-זלמן וחנה וולוביק שיחיו.

(ה'ועד' מודה לרב משה-יהודא שי' קוטלרסקי, סגן יו"ר ה'מרכז-לענייני-חינוך', על מסירותו הנפלאה ותמיכתו התמידית בפעולות המשרד).
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.