מערכת COL | יום ט' סיון ה׳תשס״ט 01.06.2009

צפון נתניה: האדמו"ר מצאנז בהכנסת ס"ת לבית חב"ד

למעלה מאלף איש השתתפו ביום ראשון בשמחת הכנסת ספר התורה לבית חב"ד בצפון נתניה ● בכתיבת האותיות האחרונות, במהלך ההקפות ובסעודת המצווה כיבדו בנוכחותם רבים מרבני בתי הכנסת בנתניה ● שיאו של המעמד המרגש היה בביקורו המיוחד של כ"ק אדמו"ר מצאנז שליט"א. בדבריו עודד האדמו"ר את מעלתו של לימוד התורה וקרא לציבור הענק, שהקשיב ברטט לדבריו, כי יש להקדיש זמן ללימוד התורה לסיפור המלא ולתמונות 
צפון נתניה: האדמו

למעלה מאלף איש השתתפו ביום ראשון בשמחת הכנסת ספר התורה לבית חב"ד בצפון נתניה. 

קהל החוגגים הגדול שנטל חלק בשמחה  מילא את רחוב וויצמן, הרחוב הראשי בשכונה וחסם את ציר התנועה המרכזי. מתפללי בית הכנסת, מקורבי חב"ד ואורחים רבים הודו להרב צבי וילהלם, רב בית הכנסת , ולשליח הרב נחום גולדשמיד על האירוע המרגש בו זכו להשתתף מיד לאחר קבלת התורה בחג השבועות.

בחורי ישיבת חב"ד בנתניה  קידשו שם שמיים בעודם רוקדים ומפזזים בשמחתה של תורה. עשרות ילדים צעדו כשהם נושאים מחזירי אור מיוחדים המאירים את חשכת הליל. ספר התורה יצא מביתו של הנדיב מר יהודה וגב' חנה דיין ברחוב בארי בתהלוכה שצעדה לעבר בית הכנסת חב"ד "באר חיה".

בכתיבת האותיות האחרונות, במהלך ההקפות ובסעודת המצווה כיבדו בנוכחותם רבים מרבני בתי הכנסת בנתניה. רבה של הקהילה הספרדית הגדולה בנתניה ויו"ר מוסדות "תפארת למשה"  הרב שמעון גבאי  כיבד את המעמד בהשתתפותו ואף נאם בפני המון החוגגים. הוא העלה על נס את האהבה לתורה הקיימת בכלל ישראל ובין לומדי החסידות בפרט.

שיאו של המעמד המרגש היה בביקורו המיוחד של כ"ק אדמו"ר מצאנז שליט"א. בדבריו עודד האדמו"ר את מעלתו של לימוד התורה וקרא לציבור הענק, שהקשיב ברטט לדבריו, כי יש להקדיש זמן ללימוד התורה.

זו הפעם הראשונה שהאדמור מגיע לביקור בבית חב"ד.  רב בית הכנסת ושליח הרבי לשכונות צפון נתניה הרב צבי וילהלם הודה נרגשות לאדמור שטרח ובא לכבד את המעמד ולהעניק מברכתו הקדושה.

לקראת סיום המעמד נשא דברים הרב יצחק טייכטל שליח הרבי למזרח נתניה וסמנכ"ל מוסדות חב"ד בעיר שהביא את  דבר מוסדות חב"ד בנתניה  ואת ברכת הרב מנחם וולפא שליח הרבי לנתניה שנבצר ממנו להשתתף באירוע.

"היה זה הקהל היסטורי מרגש ומיוחד של מנהיגי קהילות שונות בנתניה. האחדות הזו גורמת לרבי  נחת רוח", סיכם המנחה השליח הרב נחום גולדשמיד את האירוע המרגש.

באירוע השתתפו עוד : הרב יונה גולן רב השכונה, ורבני חב"ד השלוחים: הרב נתנאל דרייפוס השליח למרכז העיר. הרב משה אורנשטיין. ראש ישיבת חב"ד נתניה. הרב שניאור ברוד השליח לרמת פולג. הרב שלמה אברמסון שליח בבית חב"ד המרכזי ומשפיע קהילת חב"ד מזרח העיר

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.