מערכת COL | יום ט' סיון ה׳תשס״ט 01.06.2009

מאיסט סייד מנהטן לביקור בשדרות עם צעירי-חב"ד

חברים מקהילת חב"ד באיסט סייד מנהטן יחד עם השליח הרב בן ציון קרסיאנסקי ביקרו בעיר שדרות ושמעו משליח חב"ד בעיר הרב זאב פיזם על התמודדות התושבים עם המצב הביטחוני החמור, ועל הסיוע של צעירי-חב"ד. הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור והרב אהרן פרוס סקרו לפניהם את הצרכים המיוחדים של נפגעי הקאסמים והסיוע הניתן על ידי צעירי חב"ד בישראל  לסיפור המלא
מאיסט סייד מנהטן לביקור בשדרות עם צעירי-חב
ליהודי התפוצות המגיעים לביקור בישראל במסגרת בתי חב"ד בעולם הביקור בישראל אינו רק תיירותי, השלוחים מעניקים לחברי קהילתם הזדמנות להתחבר לקדושת הארץ ולאהבת הארץ ובמיוחד להביע את הזדהותם עם ישראל ולהביע את אהבתם לאלו שנפגעו בפעולות טרור או עם תושבי העיר שדרות.

בימים אלו ביקרה קהילת בית חב"ד באיסט סייד מנהטן יחד עם השליח הרב בן ציון קרסיאנסקי, בעיר שדרות, כשאת פניהם קיבלו מנהל בית חב"ד הרב זאב פיזם שסייר איתם בעיר מוכת הקאסמים, וסיפר על התמודדות התושבים עם המצב הביטחוני החמור.

הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור והרב אהרן פרוס סקרו לפניהם את הצרכים המיוחדים של נפגעי הקאסמים והסיוע הניתן על ידי צעירי חב"ד בישראל. בסיום הביקור השתתפו המבקרים בפעילות עם ילדי שדרות בבית חב"ד, והביעו את רצונם להמשיך להביע את אהבתם לנפגעי הקאסמים בעיר.  
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.