מערכת COL | יום ט' סיון ה׳תשס״ט 01.06.2009

כנס בוגרים מרגש למחזורים הראשונים של חב"ד בקריות

השבוע התכנסו בוגרי 12 המחזורים הראשונים לכנס הקהל ומפגש בוגרים ראשון מסוגו בבניין תלמוד תורה חב"ד בקרית שמואל, שם העלו זכרונות מימים עברו ונפגשו עם מוריהם מהעבר, קיבלו תשורה וישבו להתוועדות חסידית עד לשעת לילה מאוחרת לסיפור המלא ולתמונות 
כנס בוגרים מרגש למחזורים הראשונים של חב

מרגש ביותר היה מפגש זה של בוגרי י"ב המחזורים הראשונים של ת"ת חב"ד חיפה והקריות. ייחודם של מחזורים אלו בכך שהם כוללים בתוכם תלמידים מכל החוגים והסוגים אשר נקבצו לת"ת החל משנת תשמ"א ככיתה א', מחד שימש הת"ת כבית ספר חב"ד הקולט כל המעוניין בחינוך דתי, במיוחד בהיותו ביה"ס הדתי היחיד בקרית חיים. מאידך הת"ת העניק תוכנית לימודים של חיידר עם יום לימודים ארוך ולימודי גמרא לעיונא ולגרסא, לקוטי-שיחות וחסידות, גאולה ומשיח, אידיש וניגוני חב"ד.

מציאות ייחודית זו יצרה פסיפס מגוון של בוגרים אשר המשיכו בכל המסגרות; ישיבות חב"ד, ישיבות ליטאיות וספרדיות, ישיבות תיכוניות, תיכונים מקצועיים וכו'.

באחדות ובהתרגשות הסבו זה לצד זה, משפיעים ור"מים, שלוחים ומחנכים, כלי קודש, קצינים בכירים, בכירים בהיי טק, עורכי דין, עיתונאים וכל מיני בעלי מקצועות חופשיים. הצד השווה לכולם, אהדה עצומה לחב"ד, קשר עמוק לרבי, ואהבה גדולה למנהל ולצוות שחינכו אותם עם כל הלב באווירה משפחתית מלאת חום חסידי ורגש אנושי לבבי.

ממהלך הכנס: הקראת המכתב הראשון של הרבי "לכבוד מנהלי מורי ותלמידי ת"ת חב"ד חיפה והקריות" מתאריך י"א ניסן תשמ"א. אמירת פרקו של הרבי ואמירת פרק תהילים נוסף לע"נ הת' אורי משה אייזנברג והת' ברוך משה מקמל - בוגרי הת"ת. נשאו דברים: הרב חיים שלמה דיסקין - רב הת"ת ורב חב"ד בקרית אתא, מנהל הת"ת הרב יוסף א. פיזם, יוזם ומארגן הכינוס. מר שלמה אינדיג - מרכז לימודי החול בשנים תשמ"ה - תנש"א. בוגר הת"ת הרב אריה קדם - ר"מ בישיבת חב"ד לוד ערך את סיום המחזור הכ"ז ברמב"ם, בוגר הת"ת הרב אסף חנוך פרומר - משפיע בישיבת חח"ל בחיפה שפתח את מחזור הכ"ח בלימוד הרמב"ם.

כל בוגר קיבל כתשורה את חוברת 'הקהל' שיצאה לאור ע"י משרד החינוך בחיפה בעריכת מנהל הת"ת. הבוגרים מילאו כרטיס הקהל והוקם ארגון בוגרים.

אורחים ממרחקים: הרב אברהם פלדמן - ר"מ בישיבת חב"ד בקרית מלאכי, הרב אריה פרקש - שליח הרבי ביבניאל, שלימדו בעבר בת"ת. הדוברים העלו על נס את מסירות נפשו של מייסד ומנכ"ל הת"ת, משלוחי הרבי לארץ הקודש, הרב לייבל שילדקרויט והביעו התפעמות מהפאר וההדר של הת"ת במבנה החדש והמטופח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.