מערכת COL | יום ט' סיון ה׳תשס״ט 01.06.2009

וועידת המנהלים: בנק דיסקונט יציג תכנית כלכלית מהפכנית

בכירי בנק דיסקונט יחד עם שני רואי החשבון המובילים בארץ בתחום ליווי חברות וניהול פיננסי, רו"ח מנשה חן ורו"ח אילן יצחקי. יציגו ב'ועידת המנהלים' של אגו"ח שתתקיים ביום שלישי הבא את התוכנית הכלכלית המיוחדת לניהול מוסד בעת משבר כלכלי שהכינו במיוחד למוסדות חב"ד ● התוכנית הוכנה יחד עם מנהלי מוסדות שנלקחו כמדגם מייצג של המוסדות בארץ, ויש בה פתרונות לזמן הקצר וראיה לטווח ארוך לסיפור המלא
וועידת המנהלים: בנק דיסקונט יציג תכנית כלכלית מהפכנית
בכירי בנק דיסקונט יחד עם שני רואי החשבון המובילים בארץ בתחום ליווי חברות וניהול פיננסי, רו"ח מנשה חן ורו"ח אילן יצחקי. יציגו ב'ועידת המנהלים' של אגו"ח שתתקיים ביום שלישי הבא את התוכנית הכלכלית המיוחדת לניהול מוסד בעת משבר כלכלי שהכינו במיוחד למוסדות חב"ד.

התוכנית הוכנה יחד עם מנהלי מוסדות שנלקחו כמדגם מייצג של המוסדות בארץ, ויש בה פתרונות לזמן הקצר וראיה לטווח ארוך. בבנק בטוחים כי בסייעתא דשמייא יהיה ניתן להעלות על דרך המלך מוסדות רבים הזקוקים לעזרה ייעוץ וסיוע.

מאגודת חסידי חב"ד נמסר, כי המשבר העולמי מחייב אותנו לקבל את הייעוץ למוסדותנו מהמומחים הטובים ביותר בתחום. בנק דיסקונט נחשב כיום כבנק המוביל בתחום מוסדות החינוך לאחר שזכה לאחרונה במכרז של משרד החינוך בתנאים הטובים ביותר לניהול חשבונות המורים ומוסדות החינוך החיבור של בנק דיסקונט עם רואי החשבון המובילים בתחום ליווי החברות יחד עם מנהלי מוסדות חב"ד ייתן בעז"ה את התוכנית המתאימה ביותר עבורינו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.