מערכת COL | יום ח' סיון ה׳תשס״ט 31.05.2009

נתניה: 2,000 ילדים מ- 64 גנים בטקסי 'קבלת התורה'

64 גני ילדים מכל רחבי העיר נתניה השתתפו בחגיגה מיוחדת של שמחה לרגל "קבלת התורה". הילדים נהנו מתוכנית חוויתית מרתקת בליווי מוזיקלי, שבמהלכה שולבו סיפורי החג לצד הכרת קדושת בית הכנסת ומעלתו לסיפור המלא 
נתניה: 2,000 ילדים מ- 64 גנים בטקסי 'קבלת התורה'

64 גני ילדים מכל רחבי העיר נתניה השתתפו בחגיגה מיוחדת של שמחה לרגל "קבלת התורה". הילדים נהנו מתוכנית חוויתית מרתקת בליווי מוזיקלי, שבמהלכה שולבו סיפורי החג לצד הכרת קדושת בית הכנסת ומעלתו. במרכז התוכנית צפו הילדים בהצגה המסורתית אודות ריב ההרים, מלווה באביזרים ותפאורה ייחודיים שהמחישו את הסיפור בעיני הילדים. התוכנית הותאמה במיוחד לגיל הרך ולרמתם של ילדי הגן. החגיגות נערכו בשמונה בתי כנסת בשכונותיה השונות של העיר נתניה, ע"י מוסדות חב"ד נתניה בראשות הרב מנחם ולפא רב הקהילה ובהגשת מנהל הפעילות הרב נח סוליש.

אורן פסע לתוך בית-הכנסת בצעדים מדודים, אוחז בידו של ניר, חברו הטוב. בבישנות הוא חמק אל השורה האחורית והתיישב לצד חברו על אחד הכיסאות. במהלך הטקס הוא עקב בסקרנות אחרי ההצגה שתיארה בדרמטיות את מתן תורה. כשנפתח ארון-הקודש והמוזיקה נדלקה ברקע, נפתח גם משהו בליבו של ניר. הוא חושב שכעת הוא מרגיש מהן התחושות שעברו על אבותינו כשקיבלו הם את התורה.
בימים שקדמו לחג-השבועות, זמן מתן תורתנו, ערכו במטה פעילות חב"ד תוכנית מיוחדת לחג שהקיפה אלפים מילדי הגנים ברחבי העיר. שבועות טרם החג עמלו אנשי הצוות על האתגר לבנות תוכנית חווייתית שתתאים לגילם הרך של הילדים.
הטקסים התקיימו בבתי-הכנסת, במהלכם צפו הילדים בהצגה המדמה את האירוע הדרמטי של קבלת התורה על הר סיני, בליווי מוזיקלי ותוכנית עשירה. בסיום הטקס יצאו הילדים במחול סביב ספר-התורה, ונשקו לו באהבה בדרכו חזרה לארון-הקודש.

נציין שהכינוסים בצפון העיר נערכו בשיתוף עם בית חב"ד צפון העיר ובארגון הרב צבי וילהלם, והרב נחום גולדשמיד שלוחי חב"ד לצפון נתניה.

בנוסף לכינוסים אלו יערכו אי"ה ע"י מוסדות חב"ד בנתניה וישיבת חב"ד נתניה במהלך חג השבועות, תשעה כינוסי ענק לילדים בכל רחבי העיר. במהלכם ישמעו אלפי ילדים את קריאת עשרת הדיברות וישתתפו בכינוס חג מיוחד. זאת ע"פ הוראתו הקדושה של הרבי לזכות את ילדי ישראל בשמיעת 10 הדיברות במהלך החג. את הכינוסים מארגנים בהצלחה גדולה תלמידי ישיבת חב"ד נתניה.  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.