מערכת COL | יום ז' סיון ה׳תשס״ט 30.05.2009

מחברים בין קודש לחולון: מאות בערב הצדעה לחב"ד חולון

מאות מידידי ותומכי חב"ד בחולון התכנסו בערב חג השבועות לאירוע הצדעה מרשים שנערך במרכז האירועים ויטראז' בנס ציונה ● האירוע נערך תחת הכותרת "מחברים בין קודש לחולון", והתקיים הודות לשיתוף פעולה מיוחד בין בית חב"ד בראשות הרב ירחמיאל גורליק ובין מוסדות החינוך בראשות הרב דוד גוראריה ● COL מגיש: גלריית תמונות ודיווח מלא לסיפור המלא 
מחברים בין קודש לחולון: מאות בערב הצדעה לחב
(צילום: ישראל ברדוגו)

שרון גושן

מאות מידידי ותומכי חב"ד בחולון התכנסו בערב חג השבועות לאירוע הצדעה מרשים שנערך במרכז האירועים ויטראז' בנס ציונה.

האירוע נערך תחת הכותרת "מחברים בין קודש לחולון", והתקיים הודות לשיתוף פעולה מיוחד בין בית חב"ד בראשות הרב ירחמיאל גורליק ובין מוסדות החינוך בראשות הרב דוד גוראריה.

הרב יוחנן גוראריה, משלוחי הרבי לארץ הקודש ורבה הראשי של חולון, פתח את הערב בדברי ברכה והדגיש כי כל ההצלחה של חב"ד בחולון בזכות ברכותיו המיוחדות של הרבי שהרעיף במשך שנים רבות, "וב"ה אנו רואים כיום את התוצאות".

את המעמד כיבד בנוכחותו הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר, שהעלה על נס את יחודיותה של חב"ד שפועלת מתוך אהבה אין-סופית לכל יהודי.

"תנועת חב"ד ראויה לכל ברכה ועזרה, בדיוק כמו הכהנים שמקבלים תודה וישר-כח על ברכתם לעם ישראל. התודה אינה על מצוות הבורא שהם מקיימים, אלא מכיון שהם מוסיפים ועושים זאת מאהבה", סיים הרב מצגר.

הרב דוד יוסף, רבה של שכונת הר נוף, שיתף את הנוכחים בהתרשמותו מפועלו הגדול של הרבי - מפעל השליחות. "אין לך אדם ואין לך מקום שלא נתרם ונהנה מהשלוחים של חב"ד", אמר וקרא לעזור ולסייע למוסדות חב"ד בחולון.

מר יגאל רביד שהנחה את הערב בטוב טעם, הזמין את המשתתפים לצפות במו עיניהם בפרוייקטים ובמוסדות חב"ד בחולון, באמצעות סרט מרגש שהופק במיוחד לאירוע.

מהלך הסרט מלווה את שחר, ילד בן 10, שעבר עם הוריו לחולון, ומחפש "איכות חיים". תוך כדי שיטוטו בעיר מגלה הילד את התרומה הגדולה של בית חב"ד ומוסדות החינוך לעיר ולתושביה.

הרב דוד גוראריה, מנהל מוסדות החינוך, הודה לכל המשתתפים והמסייעים והזכיר לנוכחים כי "העתיד של החינוך היהודי בחולון נמצא כעת בידיים שלכם".

בתוכנית האומנותית הופיעו להקת "הקינדלרך", לצידו של עובדיה חממה שריגש את הקהל במופע מיוחד עם גיל עקביוב וחברים.

את השלב המרכזי של האירוע - ההתרמה והתגייסות המשתתפים לסייע במהלך השנה הקרובה, ניהל ביד אמן הרב דב הלפרין.

באמצעות דברי התעוררות, תוך שילוב של הומור יהודי מקורי, הצליח הרב הלפרין לעורר את לב השומעים ולעודד אותם ליטול חלק בפיתוח והרחבת מוסדות חב"ד בחולון.

ההתחייבויות שזרמו אל דוכן הנואמים, הופיעו מיידית על מסכי הענק שבאולם, בעזרתו האדיבה של ר' יוסי מור יוסף מ"חב"ד שעל אתר", ובכך עודדו את יתר המשתתפים להצטרף אף הם.

את המטרה המרכזית של הערב הציג בנאומו הרב ירחמיאל גורליק, מנהל בית חב"ד. בפתח דבריו סיפר את דברי הרבי ש"רק מי שעושה מעבר למחוייבות שלו - מתאים להיות שליח שלי", והוסיף "אנחנו קוראים לשותפים שלנו, להצטרף אלינו ולעשות כמונו, יותר מכפי הרגילות".

לאוירת ההתעוררות תרם רבות הרב יהודה טייכטל, שליח הרבי בברלין שהגיע במיוחד לאירוע. "כשרופא מעוניין לבדוק את בריאות ותקינות הלב שלנו - הוא עושה זאת באמצעות מישוש היד. באמצעות היד שלכם שנותנת צדקה ומסייעת לחב"ד חולון - אפשר לדעת עד כמה הלב שלכם עובד ומלא באהבה לחב"ד ופעולותיה", סיים הרב טייכטל.

לסיום, נערכה מכירה פומבית על פריטים יקרי ערך, כמו שרשרת תליון עם מטבע לירה מידו הקדושה של הרבי ועוד.

הערב הסתיים באוירת התעוררות של אחדות ושיתוף פעולה לפיתוח והרחבת מוסדות חב"ד, לנחת רוח הרבי. 

לתוכנית הערב תרמה רבות מכשרונה המיוחד השליחה הגב' רוחמה שטיינברגר. להצלחת הערב המרשים סייע רבות והשקיע מזמנו ומרצו הת' מנדי מלכה.

את הערב הפיק במיומנות וביצירתיות מיכאל כפלין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.